Dat doet er natuurlijk wel toe als ge steeds niet kunt laten om te zagen over 1 ploeg. Alsof die fase met Vetlessen tegen Union niet smerig was of dat doorgaan van Janssen tegen Brugge? Allè, het is allemaal triestig, maar om nu elke keer opnieuw te zagen alsof Anderlecht de grote boosdoener is in het Belgisch voetbal slaat nergens op. Maar zoals ik al eerder zei, dat zal wel betekenen dat Anderlecht weer op de goede weg is.Ik ben niet neutraal Babluna, hoeveel keer moet ik het zeggen wat dit er toe doet snap ik niet (ik kijk op eenzelfde manier/hoeveekheid liefde naar andere concurrenten zoals Antwerp/Union/Genk... whatevah) maar ik ben in de eerste plaats voetballiefhebber en dan pas supporter ik voor een ploeg. Dit is volgens mij een redelijk sec analyse over het seizoen van Anderlecht. Maar you be you, ik kan me inbeelden dat het nog wat pijn doet na gisteren.

.
allemaal grote mond maar goed opletten dat ze niet de kort in zijn buurt kwamen op risico om met huid en haar opgegeten te worden.