Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een kutsport is dat eigenlijk niet, gaat vroeg of laat toch echt foutlopen.
Op het veld dan toch door te mekkeren, als was dat vooral toch vorig jaar enorm storend. Had toen ook het gevoel dat hij vorig jaar alles behalve goed in zijn vel zat.Niet geliefd bij tegenstanders ook omdat hij soms wel eens de slechte verliezer kan uithangen. Maar in de Brugse geschiedenis een iconische speler die ook gewoon zijn indruk heeft nagelaten op de eigen competitie. Ik hoop dat Heynen dit ook gaat zijn voor ons. Al zijn we te onregelmatig om hem dezelfde indruk te laten maken op de competitie in zijn geheel.
Ge ziet in elk stadion marginale dingen, maar dit heb ik toch ook nog nooit gezien. Efkes de business seats inklimmen om daar een ouwe knar in kostuum wat te gaan afmotten, faut le faire. La classe totale is toch ook wel ver zoek.
Maar best geen schorsing geven want het zou oneerlijk zijn moesten ze hun eerste match zonder supporters moeten spelen!
Die mogen crimineel vervolgd worden. Opzettelijke slagen en verwondingen. What the actual fuck is me da.Ge ziet in elk stadion marginale dingen, maar dit heb ik toch ook nog nooit gezien. Efkes de business seats inklimmen om daar een ouwe knar in kostuum wat te gaan afmotten, faut le faire. La classe totale is toch ook wel ver zoek.
Ik hoop nu toch echt dat dergelijke gasten met deze beelden zware straffen tegemoet gaan.

Ik ben in ieder geval blij dat hij daarvoor gekozen heeft toen er interesse van Ajax wasZal het wss. nooit openlijk toegeven maar ergens moet dat toch steken bij hem dat hij het nooit buiten België heeft geprobeerd
. Allè, topspeler voor Brugge en JPL, maar dat is ook wel zijn plafond denk ik (met alle respect).Op het veld dan toch door te mekkeren, als was dat vooral toch vorig jaar enorm storend. Had toen ook het gevoel dat hij vorig jaar alles behalve goed in zijn vel zat.
Maar na de match is die toch altijd vrij nuchter en met de correcte analyses?

Ze hebben dit seizoen inderdaad hun best gedaan om elke neutrale voetballiefhebber compleet af te stoten:Ge ziet in elk stadion marginale dingen, maar dit heb ik toch ook nog nooit gezien. Efkes de business seats inklimmen om daar een ouwe knar in kostuum wat te gaan afmotten, faut le faire. La classe totale is toch ook wel ver zoek.
Ik hoop nu toch echt dat dergelijke gasten met deze beelden zware straffen tegemoet gaan.
Volgens mij zijde gij totaaaaal niet neutraal maar komZe hebben dit seizoen inderdaad hun best gedaan om elke neutrale voetballiefhebber compleet af te stoten:
- Matig voetbal dat totaal niet in verhouding stond met hun ranking
- Gedrag van spelers die beneden alle peil is (Vertonghen die even iemand buiten de lijnen tacklelt, Hazard zijn matennaaier gedrag...)
- Maar het ergste, compleet randmarginaal gedrag van hun supporters die al het hele seizoen bezig is en de bond die alles met de mantel der liefde toedekt.
Ik snap dat veel Brusselaars Union supporter geworden zijn...
Zo'n mannen moeten eruit , maar met uwe Club Brugge sjaal zwieren voor nen harde kern van den tegenstander is oliedom los dat het in of uit het stadion is
Maar best geen schorsing geven want het zou oneerlijk zijn moesten ze hun eerste match zonder supporters moeten spelen!
Prestatie van het publiek niet beter dan die van de spelers. Marginale toestanden de laatste jaren daar toch exponentieel toegenomen.
Ik ben niet neutraal Babluna, hoeveel keer moet ik het zeggen wat dit er toe doet snap ik niet (ik kijk op eenzelfde manier/hoeveekheid liefde naar andere concurrenten zoals Antwerp/Union/Genk... whatevah) maar ik ben in de eerste plaats voetballiefhebber en dan pas supporter ik voor een ploeg. Dit is volgens mij een redelijk sec analyse over het seizoen van Anderlecht. Maar you be you, ik kan me inbeelden dat het nog wat pijn doet na gisteren.Volgens mij zijde gij totaaaaal niet neutraal maar kom
1) Het voetbal was inderdaad matig ( toch ook wel heel veel te kampen gehad met blessures , Hazard in de POs had ik wel willen zien )
2) Hoe hard kan je blijven neuten over die fases met Jan en Hazard , ik zou ze persoonlijk levenslang schorsen #sarcasme , Kijk wat wedstrijden van, de PL
3) Marginale supporters heb je overal of denkte dat die mannen van FCB met hun bivakmusten gisteren naar nen brunch zijn gegaan in de Saint Gidon ? En HEEL het seizoen ...
Zijt ge daar nu weer met je victim blaming? Gisteren ook al.Zo'n mannen moeten eruit , maar met uwe Club Brugge sjaal zwieren voor nen harde kern van den tegenstander is oliedom los dat het in of uit het stadion is
Het vette lijkt me irrelevant. Zelfs met champagnevoetbal van het allerhoogste wereldniveau en een spetterende 0-10 overwinning tegen Antwerp blijft het onwaarschijnlijk he. Union mag dan ook niet winnen en Club moet verliezen.Maar of RSCA nog de titel kan pakken met dit voetbal? Onwaarschijnlijk.
Zo'n mannen moeten eruit , maar met uwe Club Brugge sjaal zwieren voor nen harde kern van den tegenstander is oliedom los dat het in of uit het stadion is