Michiel Jonckheere, nog via oostende naar de U18 van nxt deze winter, en volgende week mag hij het het proberen voor de titel. Jammer voor Haeyen wel 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kdacht dat voor de speeldag union 1 punt voorstond op anderlecht, dus na vandaag union champion.Wat zou nu de stand zijn zonder puntenhalvering? Houdt iemand dat bij?
Ik stoor me wel kapot aan die Lambrecht, verliest telkens de controle over een wedstrijd door zijn eigen belachelijk gedoe.Dit einde pure reclame voor de start stop klok. 5 minuten extra lachwekkend. En Lambrecht liet maar begaan.
Union stond tot vorige speeldag 1 punt meer als Anderlecht. Dat zijn er dus nu 4. Sowieso staan zij nog op 1 danWat zou nu de stand zijn zonder puntenhalvering? Houdt iemand dat bij?
Dacht union 81 , RSCA 77 Brugge 74 als ik het nog goe voor hebKdacht dat voor de speeldag union 1 punt voorstond op anderlecht, dus na vandaag union champion.
Wat een marginaal gedoe alweer. Snap echt niet dat je je tot zo'n zaken kan verlagen, en dat vind je dus bij alle ploegen hé! Voetbal trekt toch het meest belachelijke soort mensen aan.
Wat een kutsport is dat eigenlijk niet, gaat vroeg of laat toch echt foutlopen.
Idd. Haantjes gedrag, maar geen controle idd.Ik stoor me wel kapot aan die Lambrecht, verliest telkens de controle over een wedstrijd door zijn eigen belachelijk gedoe.
Wel opvallend dat het zinnetje "dat vind je dus bij alle ploegen he" naar boven komt als er eens iets over de eigen ploeg naar boven komt.Wat een marginaal gedoe alweer. Snap echt niet dat je je tot zo'n zaken kan verlagen, en dat vind je dus bij alle ploegen hé! Voetbal trekt toch het meest belachelijke soort mensen aan.

Ik heb hier al meermaals alle marginaal gedrag veroordeeld hoor. Ook van mijn eigen ploeg zonder daarbij andere gevallen bij te betrekken.Wel opvallend dat het zinnetje "dat vind je dus bij alle ploegen he" naar boven komt als er eens iets over de eigen ploeg naar boven komt.
Niet dat je ongelijk hebt he, ik vind dat gewoon grappig.
Anderlechtsupp die mekaar beginnen af te motten, jawatte ne bende bavianen is er niks tegenWat een marginaal gedoe alweer. Snap echt niet dat je je tot zo'n zaken kan verlagen, en dat vind je dus bij alle ploegen hé! Voetbal trekt toch het meest belachelijke soort mensen aan.
Echt hé, vorige week nog een discussie gehad met een Anderlecht supporter over hem, en maar "smalend" doen, hahaha, stond weer gans hun middenveld te overklassen alsof het een oefenmatch was, wat een speler zegAls er ooit een nieuw stadion staat mag daar trouwens een standbeeld van Vanaken bij. Wat heerst die in deze play-offs

Als die er nog een paar bijdoet (hopelijk te beginnen met volgende week) kan dat de grootste speler van de Belgische competitie worden, en een monument van een ploeg zijn waar je altijd kan terugkomen lijkt me ook wel waardevoller dan een pasant bij 7 buitenlandse ploegen.Zal het wss. nooit openlijk toegeven maar ergens moet dat toch steken bij hem dat hij het nooit buiten België heeft geprobeerd