Solleke89
Well-known member
Kwam via de knie dus volgens de regels geen penalAls die van Sardella er ene was, moet je deze ook geven
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwam via de knie dus volgens de regels geen penalAls die van Sardella er ene was, moet je deze ook geven
Op die herhaling zie ik het toch ni echt of het eerst de knie is , kan zeKwam via de knie dus volgens de regels geen penal
Beetje serieus he, was via het lichaam op zijn handJe ziet weer. Geen consequentie
Beeld achter doel was vrij duidelijk vond ikOp die herhaling zie ik het toch ni echt of het eerst de knie is , kan ze
En dat staat waar?Kwam via de knie dus volgens de regels geen penal
Dan had Cercle 5 minuten eerder al een penalty moeten hebben gekregen.En dat staat waar?
Ik zie enkel dit:
Opdat er sprake kan zijn van handspel moet de bovenste grens van de arm in lijn
zijn met de onderkant van de oksel. Niet elk contact van de hand/arm van een
speler met de bal is een overtreding.
Het is een overtreding indien een speler:
• opzettelijk de bal raakt met de hand/arm, bijvoorbeeld door de beweging van
de hand/arm naar de bal
• de bal raakt met de hand/arm wanneer deze zijn lichaam onnatuurlijk groter
maakt. Een speler wordt aanzien als zijn lichaam onnatuurlijk groter gemaakt
te hebben wanneer de positie van zijn hand/arm geen gevolg is van of niet te
rechtvaardigen valt door een lichaamsbeweging voor die bepaalde situatie.
Door zijn hand/arm in zo’n positie te houden, neemt de speler het risico dat
zijn hand/arm geraakt wordt door de bal en hij hiervoor bestraft wordt
• scoort in het doel van de tegenspeler:
- rechtstreeks met hand/arm, zelfs indien dit onopzettelijk gebeurt, met inbegrip van de doelverdediger
- onmiddellijk nadat de bal zijn hand/arm raakte, zelfs indien dit onopzettelijk
gebeurt
Bij onze 0-3 op Standard kwam de bal ook via de dij van Leoni tegen de arm
Twee VAR momentenWaar komt al die extra tijd plots vandaan?
Ge hebt gelijk, corruptie! :')Waar komt al die extra tijd plots vandaan?
Ja dat is de reden dat deze ook niet werd gegeven denk ikDan had Cercle 5 minuten eerder al een penalty moeten hebben gekregen.
Tenzij dat een natuurlijke houding was? (In de sprong)Dan had Cercle 5 minuten eerder al een penalty moeten hebben gekregen.

Wij krijgen echt geen kado'sZe zijn allebei een paar keer goed weggekomen dus al met al billijk gelijkspel in nog maar eens een kwaliteitsmatch in deze Champions Play Offs.
Ik denk dat die niet werd gegeven omdat de voorgaande fase overduidelijk offside was ipv hoekschop.. alibi Frank hèJa dat is de reden dat deze ook niet werd gegeven denk ik