Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Ergste is dat Riemer nu gaat komen vertellen dat we genoeg kansen hadden om de match ge winnen en denkt weg te komen met zo'n dramatisch voetbal
De play-offs van Anderlecht zijn echt dramatisch hoe kunt ge zo elke match voor de dag komen is mij een raadsel.

Nu als neutrale toeschouwer gun ik Union het wel, maar club is veruit de beste ploeg in de play-offs dus onverdiend zou het ook niet zijn voor hen en hopelijkg nog de conference league.
 
De play-offs van Anderlecht zijn echt dramatisch hoe kunt ge zo elke match voor de dag komen is mij een raadsel.
Dat begint toch gewoon met de profielen die ge in uw basis11 zet.
Willen meegaan in het fysieke van Cercle en met duelkracht zoeken

Terwijl ge uw snelheid en diepgang gewoon op de bank laat schimmelen
Hier doet ge zo'n Dolberg of Stroeykens toch ook geen plezier mee
 
Tenzij dat een natuurlijke houding was? (In de sprong)

Deze houding was dezelfde als Sardella tegen Genk.
Als het een regel is "via ander lichaamsdeel" dan ist geen penalty, maar ik vind het er niet in 😊

Niet dat we qua spel 3 punten verdienen
a player heads/kicks the ball and it then hits their own hand/arm?
This is not handball (unless the ball goes directly into the opponents’ goal or the player scores immediately afterwards, in which case a direct free kick is awarded to the other team).
 
a player heads/kicks the ball and it then hits their own hand/arm?
This is not handball (unless the ball goes directly into the opponents’ goal or the player scores immediately afterwards, in which case a direct free kick is awarded to the other team).
Maar dat is als de speler bewust de bal speelt of kopt, zoals angulo deed.
Als de speler niet bewust de bal speelt en de bal komt via je lichaam toch tegen de arm, dan zou het wel hands zijn. Als ik terugdenk aan voorbeelden zoals Leoni op standard en ooit kana op Oostende geloof ik.
 
Mannekes ik was maar aant lachen ze. Dat die van Anderlecht denken dat ik serieus ben. Man man man.
En on a side note: Union will Union.
 
a player heads/kicks the ball and it then hits their own hand/arm?
This is not handball (unless the ball goes directly into the opponents’ goal or the player scores immediately afterwards, in which case a direct free kick is awarded to the other team).
Ik probeer altijd in het NL te zoeken 😅

Op de KNVB vond ik dit:

Is het strafbaar als de bal via de knie van de verdediger tegen de arm komt?
Als de bal via de knie gaat als de speler zich voor de bal gooit, dan wel. Als de verdediger de bal bewust speelt met de knie, dan niet.


Angulo kopt bewust -> geen handspel
Cercle speler is onbewust -> handspel

Volgens ons eigen ref department
“Als de bal eerst het lichaam raakt en dan de arm, én als die arm het lichaam onnatuurlijk groter maakt - wat gebeurde bij Rits - is het een overtreding.

Nu, again, op basis van het spel verdienen we geen 3 punten
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan