Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik probeer altijd in het NL te zoeken 😅

Op de KNVB vond ik dit:

Is het strafbaar als de bal via de knie van de verdediger tegen de arm komt?
Als de bal via de knie gaat als de speler zich voor de bal gooit, dan wel. Als de verdediger de bal bewust speelt met de knie, dan niet.


Angulo kopt bewust -> geen handspel
Cercle speler is onbewust -> handspel

Volgens ons eigen ref department
“Als de bal eerst het lichaam raakt en dan de arm, én als die arm het lichaam onnatuurlijk groter maakt - wat gebeurde bij Rits - is het een overtreding.

Nu, again, op basis van het spel verdienen we geen 3 punten
Wat een regeltjes toch allemaal eigenlijk. :laugh: Wat mij betreft is het of twee keer penalty of twee geen penalty.
 
Wat een regeltjes toch allemaal eigenlijk. :laugh: Wat mij betreft is het of twee keer penalty of twee geen penalty.
Uiteindelijk zijn die regels zo "ingewikkeld" dat ze voor elke discutabele beslissing wel een uitleg kunnen geven
Fluiten ze hier 2 penalty's kunnen ze dat verklaren
Fluiten ze geen penalty kunnen ze het ook verklaren
Fluiten ze 1 wel en 1 niet, kunnen ze het ook verklaren

En de gemiddelde voetbalfan gaat echt geen 3 websites of reglementen lezen of doorzoeken of het mogelijks klopt
 
Is er al een beeld waar ge ziet dat die bal van de knie komt bij die penalty fase van Anderlecht? Kon het niet goed zien om gsm.
 
Union-RSCA gaat alles bepalen voor RSCA. Verlies je daar niet, heb je alles in handen met nog twee thuismatchen te gaan. Thuis zijn ze dit seizoen toch een heel pak sterker.
 
Union-RSCA gaat alles bepalen voor RSCA. Verlies je daar niet, heb je alles in handen met nog twee thuismatchen te gaan. Thuis zijn ze dit seizoen toch een heel pak sterker.
Als je vandaag Anderlecht zag en je ziet nu Union
Dan weet ik niet wat ze in het eten moeten doen (bij beide ploegen) om daar iets te halen
 
Hoezo dat is toch waar het net wel over gaat? Een extra midweek match tegen de nummer 9 uit de serie A gaat volgens u het verschil maken?
Oh God. Als ge zelf niet ziet wat voor verschil dat maakt, dan is deze discussie onmogelijk. Een HALVE finale midweek tussen de climax van de Playoffs door. Op't einde van een erg lang seizoen. Natuurlijk maakt dat een verschil.
 
Mijn voorspelling voor de top 3 op het einde van de play-offs:

1. Club Brugge
2. Union
3. Anderlecht

Club Brugge is nu volop op toerental, tenzij ze ineens een blessuregolf meemaken zie ik die trein niet stoppen. Union heeft net op de tijd de rug gerecht, maar ik zie ze het niet halen van Club. Bij Anderlecht spelen de blessuren toch wel wat parten en gezien hun wedstrijdschema zie ik ze de rest van de competitie niet veel punten meer halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Au79

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan