En vervolgens gaat toch nog elke volgende post over ... de arbitrage.Tijd om naar het Arbitrage topic te gaan?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En vervolgens gaat toch nog elke volgende post over ... de arbitrage.Tijd om naar het Arbitrage topic te gaan?![]()
Posts verplaatst. Wij zijn echter niet jullie persoonlijke (video)assistenten, er werd door iemand in de discussie zelfs opgeroepen om naar "Arbitrage" te verhuizen, doe dat dan de volgende keer ook.En vervolgens gaat toch nog elke volgende post over ... de arbitrage.
Deila gaf na de match zelf aan dat ze te diep terugzakten en de bal niet meer in de ploeg konden houden in die laatste 20 minuten.Van gisteren we schieten in onze eigen voeten.
Na 0-1 geweigerd om nog te aanvallen.
Dan zet je Boyota daar nog eens centraal tussen ten koste van een aanvallende speler.
Ze maken dan nog een wereldgoal, en mignolet kon net iets beter doen bij die vrije trap gaf hij ook zelf aan.
1-1 wa correcter geweest in mijn ogen
Ik ben er 100% zeker van dat het twee keer geel was. Gebeurde recht voor mij op T4.Zinckernagel wrs enkel out dus woensdag tegen Union wrs Skoras in de basis en Homma in de kern?
Iemand die trouwens het officiëel wedstrijdblad kan vinden? Vanaken zou blijkbaar 2x geel gekregen hebben ipv.jneens rood, maar om dat te zien is het wedstrijdblad nodig.

Ik lees net enkele weken out, net als Vetlesen.Zinckernagel wrs enkel out dus woensdag tegen Union wrs Skoras in de basis en Homma in de kern?
Iemand die trouwens het officiëel wedstrijdblad kan vinden? Vanaken zou blijkbaar 2x geel gekregen hebben ipv.jneens rood, maar om dat te zien is het wedstrijdblad nodig.
Kan je terugvinden op Voetbalvlaanderen:Zinckernagel wrs enkel out dus woensdag tegen Union wrs Skoras in de basis en Homma in de kern?
Eigen jeugd e, gaan we enkel aan verdienen!De Cuyper : Whiplash. Duur?
Eigenlijk moet Balanta daar ook gewoon die fout niet maken waaruit die vrije trap komt.Boyata was anticeperen op Alderweireld die zou vooruit gestuurd worden. Ik snap dat ergens wel maar het draait gewoon verkeerd uit door die ene wereldgoal en het foutje van Mingolet
Eigenlijk moet Balanta daar ook gewoon die fout niet maken waaruit die vrije trap komt.
Korte hoek, daarvoor zet ge natuurlijk ook uw muur + die vrije trap was ook wel netjes getrapt. net botsend voor de keeper, mooi in het hoekje
We focussen allemaal veel op de fouten die onze ploegen maken, maar soms mogen we ook eens toegeven dat het gewoon een goede trap was.
Anderzijds had Club wel 75 minuten lang grotendeels controle over de wedstrijd, tot die defensieve wissels. Dan vind ik het raar dat je dat opgeeft en alsnog die druk over je afroept. Of je had eerder al moeten doordrukken voor de 0-2 maar na de goal van De Cuyper heeft Club ook niets meer geprobeerd.Boyata was anticeperen op Alderweireld die zou vooruit gestuurd worden. Ik snap dat ergens wel maar het draait gewoon verkeerd uit door die ene wereldgoal en het foutje van Mingolet
Bwa, zo een vaart zal het niet lopen denk ik. Er staat nog steeds wel wat kapitaal op het veld, en ook die jeugdopleiding doet het wel goed. En dat is op zich wel een pluim voor Gheysens: investeert sinds dag 1 stevig in de jeugdopleiding.
Wel vraag ik me oprecht af of je die stevige hemelbestorming gaat blijven aanhouden met dat half afgewerkt stadion. Is toch een enorme lacune voor de club. Lijkt me haast onvermijdelijk dat ze op een bepaald punt toch even een stapje terug moeten zetten, zoals Gent bv.
We waren eindelijk eens op niveau. Dat mag ook wel met halve finale beker en de Europese matchen in't verschiet. Het wordt een drukke februari maand. We hebben ze alvast goed ingezet.Ik denk dat hij mogelijkheden tot mogelijkheden bedoelt, en dat is wel zo. Zoals wel vaker kan Genk niets doen met ruimte die ze krijgen omdat hun laatste of voorlaatste pas telkens rampzalig is.
Natuurlijk is Union gewoon een betere ploeg en staan ze inderdaad ook op verdiend op voorsprong, maar het wordt ze vooral heel makkelijk gemaakt omdat Genk gewoon niet weet wat ze doen vooraan.
Bormans heeft al vaak gezegd dat Union (zonder transfers) structureel verlies draait. Daarom is dat nieuwe stadion zo broodnodig. Dankzij de lage lonen (maar wel een goed bonusbeleid) loopt dat niet te fel uit de hand. Geen icarus verhaal in Sint Gillis.Welke clubs zouden wel gezond zijn ?
Club,gent , genk stvv
Union?
Straks worden jullie nog het Tottenham van België ipv het Bayern.Zo zo, gelukkig niets gezien gisteren.
Na enkele hoogjaren is het nu toch al 2/3 jaar veel minder en de laatste 1/2 jaar zelfs eerder zelfpijniging om Club supporter te zijn. Dit seizoen zijn de matchen waarin ze beter zijn met méér goede kansen (ja, het voetbal is wel degelijk een pak beter dan vorig jaar onder Hoefkens en Parker) en toch niet winnen al niet meer op twee handen te tellen. Totaal onbegrijpelijk. Van een ploeg die quasi ongenaakbaar was in de eigen competitie, naar een ploeg die de killersmentaliteit volledig is kwijtgeraakt en nog slechts sporadisch toppers kan winnen of matchen tegen minder ploegen makkelijk kan winnen. Nochtans echt wel veel potentieel, hetgeen ook blijkt uit de veel aanwezige goede momenten. Onbegrijpelijk, dat (onbewuste) losersgedrag (is het een puur mentaal probleem ?)...