Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
De Anderlecht supporters klagen vorige week omdat het in hun nadeel was en nu wuiven ze alles weg…

Tot wanneer het terug in hun nadeel is.

Gent moet klacht indienen zoals alle andere ploegen: in naam van het Belgisch voetbal ;)

Onbegrijpelijk dat dan opeens geen wait en see is en je de VAR zijn ding laat doen
Net eens terug gespoeld. Of het beeld moet gigantisch hard bedriegen hier maar volgens mij is dat absoluut geen offside.
De Anderlecht supporters klagen vorige week omdat het in hun nadeel was en nu wuiven ze alles weg…

Tot wanneer het terug in hun nadeel is.

Gent moet klacht indienen zoals alle andere ploegen: in naam van het Belgisch voetbal ;)
Uw onzin wordt weggewuifd. Er was een fout voorafgaand aan dat hands van Debast. Het VAR moment moet ik eens goed kunnen zien, leek mij inderdaad licht te zijn om dat af te keuren.

3 broodnodige punten zijn binnen, maar voor de rest weeral zonder glans. Als we in de play offs willen meedoen voor de Europese plaatsen zal het toch véél beter moeten. Hopelijk zijn onze geblesseerden tegen dan weer helemaal fit.

Net eens terug gespoeld. Of het beeld moet gigantisch hard bedriegen hier maar volgens mij is dat absoluut geen offside.

Uw onzin wordt weggewuifd. Er was een fout voorafgaand aan dat hands van Debast. Het VAR moment moet ik eens goed kunnen zien, leek mij inderdaad licht te zijn om dat af te keuren.
De VAR heeft natuurlijk ook die handsbal gezien voor die corner. Dan is het a la De Bleeckere een fout zoeken in die onterechte corner.

En er is een arm in het gezicht, dan kan je gewoon fluiten als die bal ook nog in die richting gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14