Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep , stuitert over de voetDie bal lijkt me nu ook niet onverwacht hoog op te springen?
Ze doen allemaal niet veel, ik vind ook wel dat jullie backs te veel aan de bal moeten komen voor de kwaliteit die jullie daar maar hebben.Verschaeren heeft toch ook gewoon niks op het veld te zoeken.
Doet geen domme dingen, mja doet ook gwn niks
Dat is waar de ruimte ligt.Ze doen allemaal niet veel, ik vind ook wel dat jullie backs te veel aan de bal moeten komen voor de kwaliteit die jullie daar maar hebben.
Ja tuurlijk ligt de ruimte daar, maar je moet ze ook oplossingen aanbieden.Dat is waar de ruimte ligt.
Union kruipt (al jaren) naar binnen, en wij lopen (al jaren) in die trechter
Union speelt met 1 man op de flank, wij 2 dus daar moet je een overwicht creëren
Daarnaast verwacht ik wel veel van iemand met het nr 10 shirt bij Anderlecht
Quote mij er maar op, Anderlecht valt nog uit de play-offs.ALs je ziet ( ze lieten het juist op tv zien ) hoe Union da middenveld mooi domineert dan kunde moeilijk er onderuit voetballen als je niks durft he
Yari /Stroekens komen op het middenveld de bal vragen terwijl die dicht bij Dolberg moeten voetbalen , ni moeilijk dat die gene bal raakt

Ja tmoeten niet veel weken van -3/3 meer tussenzitten.Quote mij er maar op, Anderlecht valt nog uit de play-offs.![]()
Bwa tis met 6 ploegen dit jaar. De voorsprong die er is op nummer 7 moet voldoende zijn. Niet vergeten dat we met Antwerp, standard, Genk , cercle en Union ook al veel goede ploegen hebben gehad in de terugronde. Buiten Brugge en Union laten alle ploegen ook wel veel punten liggenQuote mij er maar op, Anderlecht valt nog uit de play-offs.![]()
Ja als iedereen naar binnen kruipt ga je dat nooit krijgenJa tuurlijk ligt de ruimte daar, maar je moet ze ook oplossingen aanbieden.
2des zullen we ni blijvenQuote mij er maar op, Anderlecht valt nog uit de play-offs.![]()
En zal er waarschijnlijk pas helemaal op het einde geel voor krijgen.Iedere bal die Morris vangt loopt die minstens 15seconden mee rond
Nee dat sowieso niet2des zullen we ni blijven
Ge moet hem er nie meteen geel voor geven (alhoewel dat gewoon mag natuurlijk), maar ge zijt als ref weer redelijk fars aan het reageren sommige fases en daar zegt ge niks opEn zal er waarschijnlijk pas helemaal op het einde geel voor krijgen.
Is bij Union toch altijd zo in topmatchen, dat jullie daar nog verbaasd over zijn.Ge moet hem er nie meteen geel voor geven (alhoewel dat gewoon mag natuurlijk), maar ge zijt als ref weer redelijk fars aan het reageren sommige fases en daar zegt ge niks op
Van Union niet. Van de refs vind ik het onbegrijpelijk. Die weten dat toch ook bij een voorsprong van UnionIs bij Union toch altijd zo in topmatchen, dat jullie daar nog verbaasd over zijn.