Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Allee, we kunnen upgraden van 8 wedstrijden op rij verloren naar 8 wedstrijden zonder winst!

Geel voor een perfecte tackle op de bal, man man man :laugh:

We halen een 0-2 op. Dan mag je niet mopperen met de last minute equaliser. Eindelijk eens geen nederlaag tegen Union. Alleen jammer van de 2 cadeaus

Even mijn mening als Genk-supporter...
Geef Genk hier gerust forfait tegen, stuur het moment het eerste vuurpijl die aangaat heel de supportersgroep uit de tribune,... Ga er eens heel fel tegenin. Dat zal hard zijn in het begin, maar kijk naar Engeland, waar het vroeger de grootste hooligans waren, die zitten ook braaf in hun stadia (tot ze buiten Engeland komen).
Ook de spelers moeten niet gaan vergoeilijken, daar moet een duidelijk standpunt gemaakt worden.

Wat de wedstrijd betreft:
  • Waarom stoppen ze met doorduwen in de eerste helft? Al zo vaak dat ze daardoor uiteindelijk punten verliezen.
  • De rode kaarten: "Voetbal is emotie", maar als professionele spelers mogen we toch verwachten dat je daar boven staat?
    • Heynen mag als kapitein uitleg vragen, maar scheidsrechter is baas, stop met dat zagen en je hebt die eerste kaart niet. De tweede was gewoon terecht.
    • Wat de rode kaart van Arteaga betreft... Zeggen dat hij bij de keel greep en daarvoor rood geven klopt niet, hij duwt hoog op de borstkas, en de hand staat in die vorm... Maar het begint al dat je daar gewoon niet moet zijn en niet moet staan discussiëren en al zeker niet moet beginnen duwen.
Dusja, spijtig dat een namiddag leuke voetbal weer verpest is door dat haantjesgedrag en "supporters" die hun eigen club enkel in slecht daglicht brengen.

• Wat de rode kaart van Arteaga betreft... Zeggen dat hij bij de keel greep en daarvoor rood geven klopt niet, hij duwt hoog op de borstkas, en de hand staat in die vorm... Maar het begint al dat je daar gewoon niet moet zijn en niet moet staan discussiëren en al zeker niet moet beginnen duwen.

Vanaf 1:05 zie je hem gewoon duidelijk naar de geel grijpen, en bij de keel grijpen was ook absoluut zijn intentie. Voor ene keer blijft de tegenstander dan eens staan ipv voor dood te vallen. Maar inderdaad, die moet daar gewoon niet zijn als back

Fadera ontsnapt aan een loepzuivere penalty btw

En zal er waarschijnlijk pas helemaal op het einde geel voor krijgen.
Voor tijdrekken moet je die eerste kaart al in de eerste helft geven, wat je nu krijgt ze geven ze in minuut 89' . Herinner me nog een match op Club ook een doelman die tijd aan het rekken was ,visser was toen de ref krijgt die doelman geel en wat doet hij hij loopt er naartoe en op zijn gemak nr op de gele kaart opschrijven.
Op deze manier hoeft het dan ook niet want daar winnen ze nog meer tijd mee.
Heb de match niet helemaal gezien maar eens ze voorstaan beginnen ze alle truken te gebruiken, dat zal wel "ervaring" zijn na twee jaar in JPL.
Voor mij is union al een tijdje niet meer dat sympathiek ploegje van vorige seizoenen.

Even mijn mening als Genk-supporter...
Geef Genk hier gerust forfait tegen, stuur het moment het eerste vuurpijl die aangaat heel de supportersgroep uit de tribune,... Ga er eens heel fel tegenin. Dat zal hard zijn in het begin, maar kijk naar Engeland, waar het vroeger de grootste hooligans waren, die zitten ook braaf in hun stadia (tot ze buiten Engeland komen).
Ook de spelers moeten niet gaan vergoeilijken, daar moet een duidelijk standpunt gemaakt worden.

Wat de wedstrijd betreft:
  • Waarom stoppen ze met doorduwen in de eerste helft? Al zo vaak dat ze daardoor uiteindelijk punten verliezen.
  • De rode kaarten: "Voetbal is emotie", maar als professionele spelers mogen we toch verwachten dat je daar boven staat?
    • Heynen mag als kapitein uitleg vragen, maar scheidsrechter is baas, stop met dat zagen en je hebt die eerste kaart niet. De tweede was gewoon terecht.
Dusja, spijtig dat een namiddag leuke voetbal weer verpest is door dat haantjesgedrag en "supporters" die hun eigen club enkel in slecht daglicht brengen.
Zijt blij dat we een poging deden om dat mottig kunstgras in de fik te steken.

Nee, dit is niet serieus. We blijven lachen.

Vanaf 1:05 zie je hem gewoon duidelijk naar de geel grijpen, en bij de keel grijpen was ook absoluut zijn intentie. Voor ene keer blijft de tegenstander dan eens staan ipv voor dood te vallen. Maar inderdaad, die moet daar gewoon niet zijn als back
Agree to disagree?
Ik kan zijn gedachten niet lezen. Ik zie dat zijn hand lager begint en met het truitje naar boven glijdt. Als je iemand bij de keel wil grijpen, ga je mijn inziens je hand niet zo laag zetten (agressief was het zeker wel). Ik zou graag net die paar frames willen zien waar McKenzie op het ene beeld en Tolu op het andere het zicht blokken. Of dat totaalbeeld waar ze net dan knippen. Wie weet geeft dat toch een ander beeld.
Nu, het hoort gewoon allemaal niet, en zijn spelletje met het bengaals vuurwerk kan ik ook al niet appreciëren.

Agree to disagree?
Ik kan zijn gedachten niet lezen. Ik zie dat zijn hand lager begint en met het truitje naar boven glijdt. Als je iemand bij de keel wil grijpen, ga je mijn inziens je hand niet zo laag zetten (agressief was het zeker wel). Ik zou graag net die paar frames willen zien waar McKenzie op het ene beeld en Tolu op het andere het zicht blokken. Of dat totaalbeeld waar ze net dan knippen. Wie weet geeft dat toch een ander beeld.
Nu, het hoort gewoon allemaal niet, en zijn spelletje met het bengaals vuurwerk kan ik ook al niet appreciëren.
Je blijft gewoon met je handen van je tegenstander. Zo moeilijk is dat toch niet?

Je blijft gewoon met je handen van je tegenstander. Zo moeilijk is dat toch niet?
Het gaat erover dat hij vindt dat het niet naar de keel grijpen is.

Ik heb het filmpje net bekeken en ik geef @Silence gewoon gelijk. Is absoluut naar de keel grijpen en willen grijpen, geen idee hoe je dat anders kan zien. Die verontwaardigde reactie van Arteaga achteraf vind ik ook gewoon beschamend dus.

Ik heb het filmpje net bekeken en ik geef @Silence gewoon gelijk. Is absoluut naar de keel grijpen en willen grijpen, geen idee hoe je dat anders kan zien. Die verontwaardigde reactie van Arteaga achteraf vind ik ook gewoon beschamend dus.
Het gaat erover dat ie gewoon met zijn handen van de tegenstander moet blijven dan kan er ook geen “discussie” zijn over al dan niet wurggreep (en ik vind ook dat hij hem bij de keel grijpt).

Ik heb dan weer geen idee hoe je iemand bij de keel grijpt door met je vlakke hand richting de borstkas te gaan (probeer zo maar eens iets te grijpen). Sorry, maar ik zie een duw die uitschuift. Er is geen grijpbeweging in zijn hand, die blijft de hele tijd gewoon open zolang die in dat beeld is. Maar ik ga hier geen definitie proberen te gaan opstellen voor hoeveel mm een hand mag bewegen alvorens ik het wel een grijpbeweging vind. En om zo'n nuances eruit te halen op dat veld, onder die druk als VAR/scheidsrechter is ook gewoon niet te doen op dat moment. Ik pleit hem ook nergens vrij van die kaart (mijn excuses als dat zo overkomt, hij ging er gewoon agressief op af, als je wil vechten, doe je maar een andere sport), maar ik vind enkel dat de verwijzing van naar de keel grijpt niet klopt met hoe ik het zie.
Dat is totaal het punt ook niet dat ik wou maken, dat punt is hetgeen hierboven al staat: blijf daar gewoon weg en er is niets aan de hand. Het verziekt de sport gewoon al die opstootjes en dat mekkeren tegen elkaar (waar is de tijd dat je al geel kon krijgen vanwege trekken aan het truitje...).

Iets wat ik dus al in mijn eerste bericht zeg, hij heeft daar niets te zoeken. Zoals je al zegt in je ander bericht, als hij niet daar is, is er nu geen discussie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14