Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze doen allemaal niet veel, ik vind ook wel dat jullie backs te veel aan de bal moeten komen voor de kwaliteit die jullie daar maar hebben.
Dat is waar de ruimte ligt.
Union kruipt (al jaren) naar binnen, en wij lopen (al jaren) in die trechter

Union speelt met 1 man op de flank, wij 2 dus daar moet je een overwicht creëren
Daarnaast verwacht ik wel veel van iemand met het nr 10 shirt bij Anderlecht

ALs je ziet ( ze lieten het juist op tv zien ) hoe Union da middenveld mooi domineert dan kunde moeilijk er onderuit voetballen als je niks durft he
Yari /Stroekens komen op het middenveld de bal vragen terwijl die dicht bij Dolberg moeten voetbalen , ni moeilijk dat die gene bal raakt

Dat is waar de ruimte ligt.
Union kruipt (al jaren) naar binnen, en wij lopen (al jaren) in die trechter

Union speelt met 1 man op de flank, wij 2 dus daar moet je een overwicht creëren
Daarnaast verwacht ik wel veel van iemand met het nr 10 shirt bij Anderlecht
Ja tuurlijk ligt de ruimte daar, maar je moet ze ook oplossingen aanbieden.

ALs je ziet ( ze lieten het juist op tv zien ) hoe Union da middenveld mooi domineert dan kunde moeilijk er onderuit voetballen als je niks durft he
Yari /Stroekens komen op het middenveld de bal vragen terwijl die dicht bij Dolberg moeten voetbalen , ni moeilijk dat die gene bal raakt
Quote mij er maar op, Anderlecht valt nog uit de play-offs. :fingerguns:

Quote mij er maar op, Anderlecht valt nog uit de play-offs. :fingerguns:
Bwa tis met 6 ploegen dit jaar. De voorsprong die er is op nummer 7 moet voldoende zijn. Niet vergeten dat we met Antwerp, standard, Genk , cercle en Union ook al veel goede ploegen hebben gehad in de terugronde. Buiten Brugge en Union laten alle ploegen ook wel veel punten liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14