Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien moeten ze gewoon voor iedere ploeg 1 gouden schoen voorzien. Dan is eender welke supporter tevreden :unsure:
Ik ben altijd tevreden. Mij mogen ze die geven aan echt iedereen. Ik heb daar eigenlijk geen interesse in. Laat staan dat ik naar een show ga zien die 15 minuten duurt en 2 uur reclame en brol brengt.

Ik ben altijd tevreden. Mij mogen ze die geven aan echt iedereen. Ik heb daar eigenlijk geen interesse in. Laat staan dat ik naar een show ga zien die 15 minuten duurt en 2 uur reclame en brol brengt.
En je de hele uitzending een zonnebril moet dragen voor de talloze keren dat de spotlights op Toby zijn extreem gebleachte tanden zullen weerkaatsen.

Misschien moeten ze gewoon voor iedere ploeg 1 gouden schoen voorzien. Dan is eender welke supporter tevreden :unsure:
Gans dat onnozel circus afschaffen. Ze doen nog hier altijd alsof het de Ballon d'Or is die ze weggeven terwijl de realiteit is dat het maar de jupkes liga is. Veel gouden schoen winnaars zitten hier op de maximale van hun kunnen

Gans dat onnozel circus afschaffen. Ze doen nog hier altijd alsof het de Ballon d'Or is die ze weggeven terwijl de realiteit is dat het maar de jupkes liga is. Veel gouden schoen winnaars zitten hier op de maximale van hun kunnen
Wat voor onzin is dit nu weer? Dus omdat iemand in een lagere divisie speelt mag die geen erkenning krijgen? Een traditionele prijs die al tientallen jaren meegaat nota bene.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14