Green Mamba
Well-known member
En een zilveren en bronzen schoen voor spelers uit een lagere divisie.Misschien moeten ze gewoon voor iedere ploeg 1 gouden schoen voorzien. Dan is eender welke supporter tevreden![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En een zilveren en bronzen schoen voor spelers uit een lagere divisie.Misschien moeten ze gewoon voor iedere ploeg 1 gouden schoen voorzien. Dan is eender welke supporter tevreden![]()
Ik ben altijd tevreden. Mij mogen ze die geven aan echt iedereen. Ik heb daar eigenlijk geen interesse in. Laat staan dat ik naar een show ga zien die 15 minuten duurt en 2 uur reclame en brol brengt.Misschien moeten ze gewoon voor iedere ploeg 1 gouden schoen voorzien. Dan is eender welke supporter tevreden![]()
En je de hele uitzending een zonnebril moet dragen voor de talloze keren dat de spotlights op Toby zijn extreem gebleachte tanden zullen weerkaatsen.Ik ben altijd tevreden. Mij mogen ze die geven aan echt iedereen. Ik heb daar eigenlijk geen interesse in. Laat staan dat ik naar een show ga zien die 15 minuten duurt en 2 uur reclame en brol brengt.
Gans dat onnozel circus afschaffen. Ze doen nog hier altijd alsof het de Ballon d'Or is die ze weggeven terwijl de realiteit is dat het maar de jupkes liga is. Veel gouden schoen winnaars zitten hier op de maximale van hun kunnenMisschien moeten ze gewoon voor iedere ploeg 1 gouden schoen voorzien. Dan is eender welke supporter tevreden![]()
Wat voor onzin is dit nu weer? Dus omdat iemand in een lagere divisie speelt mag die geen erkenning krijgen? Een traditionele prijs die al tientallen jaren meegaat nota bene.Gans dat onnozel circus afschaffen. Ze doen nog hier altijd alsof het de Ballon d'Or is die ze weggeven terwijl de realiteit is dat het maar de jupkes liga is. Veel gouden schoen winnaars zitten hier op de maximale van hun kunnen
Langer zelfs dan de Ballon d'Or!Wat voor onzin is dit nu weer? Dus omdat iemand in een lagere divisie speelt mag die geen erkenning krijgen? Een traditionele prijs die al tientallen jaren meegaat nota bene.
En laat ons Cuypers niet vergeten, beste Belgische speler op de Belgische velden.
Beste Belgische spits misschien maar ik ken wel wat betere Belgische spelers op onze veldenAan wie denk je buiten Heynen, doelmannen buiten beschouwing gelaten?Beste Belgische spits misschien maar ik ken wel wat betere Belgische spelers op onze velden
Vanaken, Heynen, Vermeeren, Alderweireld, Vertonghen, …Aan wie denk je buiten Heynen, doelmannen buiten beschouwing gelaten?
Een klassieker, nadat ze vorige week nog "het vertrouwen" uitgesproken hadden, dacht ik?Hoefkens ontslagen. Leuke dag voor ontslag
Hazard, als hij fit is.Vanaken, Heynen, Vermeeren, Alderweireld, Vertonghen, …
Alderweireld en Vertonghen? Nu weet ik eens niet of ge aan het trollen zijt of serieus zijt!Vanaken, Heynen, Vermeeren, Alderweireld, Vertonghen, …
Ge moogt blij zijn dat ik Heynen erbij gezet hebAlderweireld en Vertonghen? Nu weet ik eens niet of ge aan het trollen zijt of serieus zijt!

Technically correct is the best kind of correct.Mechele toch ook gewoon beter. Creëert meer open doelkansen dan een Cuypers.