Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik blijf een gouden schoen over een jaar ipv een seizoen sowieso een scheefgetrokken verkiezing vinden.

Laatst bewerkt:
Ik blijft een gouden schoen over een jaar ipv een seizoen sowieso een scheefgetrokken verkiezing vinden.
beetje zoals "ik blijft" schrijven ;)

ik vind het wel interessant om de beste speler van een kalenderjaar te verkiezen, tbh. het is gewoon een beetje raar omdat de JPL niet echt een vergelijkbare prijs per seizoen heeft. wel voor andere categorieën, wat het nog meer awkward maakt.

beetje zoals "ik blijft" schrijven ;)

ik vind het wel interessant om de beste speler van een kalenderjaar te verkiezen, tbh. het is gewoon een beetje raar omdat de JPL niet echt een vergelijkbare prijs per seizoen heeft. wel voor andere categorieën, wat het nog meer awkward maakt.
De Profvoetballer van het Jaar is toch de vergelijkbare prijs per seizoen? Maar daar wordt idd wel veel minder tamtam rond gemaakt.

Eerste ronde alle punten naar Teuma, Alderweireld en Boniface.

2de ronde Puertas en Alderweireld, mss denkey en amoura nog.

Maw Alderweireld met de vingers in de neus over de 2 helften

Eerste ronde alle punten naar Teuma, Alderweireld en Boniface.

2de ronde Puertas en Alderweireld, mss denkey en amoura nog.

Maw Alderweireld met de vingers in de neus over de 2 helften
Wat heeft Alderweireld dan wel uitzonderlijks gedaan in deze heenronde? fantastisch verdedigd in de CL? :biglaugh: 🥳

Verdedigers winnen zelden de gouden schoen, ik zie het echt niet, niemand stak er echt bovenuit in deze heenronde... misschien dat Amoura dan toch voldoende punten haalt?

Zou eigenlijk logischerwijs naar Union moeten gaan, want de nummers 2 en 3 van vorig seizoen stellen gewoon teleur in deze heenronde

Wat heeft Alderweireld dan wel uitzonderlijks gedaan in deze heenronde? fantastisch verdedigd in de CL? :biglaugh: 🥳

Verdedigers winnen zelden de gouden schoen, ik zie het echt niet, niemand stak er echt bovenuit in deze heenronde... misschien dat Amoura dan toch voldoende punten haalt?

Zou eigenlijk logischerwijs naar Union moeten gaan, want de nummers 2 en 3 van vorig seizoen stellen gewoon teleur in deze heenronde
Probleem is dat Union verschillende uitblinkers had over de twee helften. Enerzijds Boniface/Teuma en anderzijds Amoura/Puertas.

Misschien maar gewoon Burgess dan? Kan met zijn nul rode kaarten toch een geweldige statistiek voorleggen. :oi22:

Heynen en Munoz waren wel sterk in de heenronde.
Dat zal ik niet ontkennen, maar zijn sowieso al twee types die minder in de gratie vallen voor een trofee als de Gouden Schoen, dan moet je er echt al torenhoog boven de rest uitsteken en dat was nu ook niet het geval.

Puur op talent en stats zou ik 'm aan Skov Olsen geven... helaas zo wisselvallig en in een ploeg die niet draaide de voorbije 12 maand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14