3 maar eentje was bij de rust. Dat telt nietZijn er 4 wisselmomenten in een match per ploeg? Of 3?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 maar eentje was bij de rust. Dat telt nietZijn er 4 wisselmomenten in een match per ploeg? Of 3?
Achzo. Alweer iets bijgeleerd dan3 maar eentje was bij de rust. Dat telt niet
Onder voorbehoudDe eerste seizoenshelft afgesloten met een goede 6/6, nu de winterstop in en onze wonden likken.

Had het er bewust niet bijgezetOnder voorbehoud![]()

allé man zeg dat toch niet, straks leest Mannaert hier mee en kunnen we onze CV vergeten... zie net dat Buchanon voor 10 miljoen bevestigd is, dus budget is er alleszins.Club Brugge heeft de minste tegengoals van de competitie zie ik net![]()
Alsof er daar enige twijfel over bestaat.Nu het jaar bijna om is kan het speculeren beginnen: wie gaat de Gouden Schoen winnen? Op basis van de beide helften kan ik persoonlijk niet direct een topfavoriet aanduiden.
Al heb ik een sterk voorgevoel dat Toby Alderweireld 'm gewoon gaat winnen...
toch wel, Antwerp was niet echt indrukwekkend in de 2e helft 2023 en meestal worden er voor dat deel net meer punten gegeven.Alsof er daar enige twijfel over bestaat.
2de helft van 2023 gaat Puertas toch veel punten krijgen gok ik.toch wel, Antwerp was niet echt indrukwekkend in de 2e helft 2023 en meestal worden er voor dat deel net meer punten gegeven.
ik zou niet weten wie het dan wel moet worden
Alderweireld zal wel winnen. Zou niet meteen weten wie anders.
Ik zou met alle respect niet weten waarom zelfs maar één Genk-speler een kans maakt? Hun terugronde was erg matig en nu staan ze ook maar gedeeld vierde.Heynen he, of hrosovsky,of Vandervoort. Lijken mij objectief neutraal de eerlijkste kanshebbers
Heynen he, of hrosovsky,of Vandervoort. Lijken mij objectief neutraal de eerlijkste kanshebbers