Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beetje zoals "ik blijft" schrijvenIk blijft een gouden schoen over een jaar ipv een seizoen sowieso een scheefgetrokken verkiezing vinden.

De Profvoetballer van het Jaar is toch de vergelijkbare prijs per seizoen? Maar daar wordt idd wel veel minder tamtam rond gemaakt.beetje zoals "ik blijft" schrijven
ik vind het wel interessant om de beste speler van een kalenderjaar te verkiezen, tbh. het is gewoon een beetje raar omdat de JPL niet echt een vergelijkbare prijs per seizoen heeft. wel voor andere categorieën, wat het nog meer awkward maakt.
Inderdaad, zo meteen gaan we hier nog de beste speler in de JPL in de bloemetjes zetten in plaats van de populairste speler van een goed draaiende ploeg. Waar gaat het toch naar toe.Speler van een ploeg die 6e staat op 16 punten reeds, als topfavoriet voor Gouden Schoen, moet niet gekker worden.
Nutteloze prijs.
Wat heeft Alderweireld dan wel uitzonderlijks gedaan in deze heenronde? fantastisch verdedigd in de CL?Eerste ronde alle punten naar Teuma, Alderweireld en Boniface.
2de ronde Puertas en Alderweireld, mss denkey en amoura nog.
Maw Alderweireld met de vingers in de neus over de 2 helften

Probleem is dat Union verschillende uitblinkers had over de twee helften. Enerzijds Boniface/Teuma en anderzijds Amoura/Puertas.Wat heeft Alderweireld dan wel uitzonderlijks gedaan in deze heenronde? fantastisch verdedigd in de CL?![]()
Verdedigers winnen zelden de gouden schoen, ik zie het echt niet, niemand stak er echt bovenuit in deze heenronde... misschien dat Amoura dan toch voldoende punten haalt?
Zou eigenlijk logischerwijs naar Union moeten gaan, want de nummers 2 en 3 van vorig seizoen stellen gewoon teleur in deze heenronde

Heynen en Munoz waren wel sterk in de heenronde.Ik zou met alle respect niet weten waarom zelfs maar één Genk-speler een kans maakt? Hun terugronde was erg matig en nu staan ze ook maar gedeeld vierde.
Als ie de schoen moet optillen, is hij weer geblesseerd. Liever nietZinho Vanheusden wordt hier weer schromelijk over het hoofd gezien.
Dat zal ik niet ontkennen, maar zijn sowieso al twee types die minder in de gratie vallen voor een trofee als de Gouden Schoen, dan moet je er echt al torenhoog boven de rest uitsteken en dat was nu ook niet het geval.Heynen en Munoz waren wel sterk in de heenronde.