Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
als spelers van beide ploegen een overtreding begaan, dan wordt de strafschop
hernomen tenzij één speler een zwaardere overtreding begaat

Dan kan je deze regel er nog bijnemen?
De overtreding van Sor weegt misschien zwaarder door omdat die scoort eruit en Verschaeren helemaal aan de andere zijde staat?

Allè genoeg redenen om het te verklaren dat het juist hè

Als die sneller op de bal zijn is het gewoon hernemen hè
Dat is uw interpretatie hé. Staat nergens vermeld dat het scoren zwaarder zou zijn.

Laat ons wel wezen de strafschop is onnoemelijk zwak getrapt door Heynen en blijkbaar toch echt niet de eerste die hij mist. Ten tweede vind ik dat Schmeichel veel te vroeg vertrekt dus daar had de penalty eigenlijk hernomen moeten worden.

Als ik de beelden zie dan vind ik het zeer streng ten opzichte van Sor. Misschien een arm in de 16 meter ? Achja, Verboomen maakt zich weer onnoemelijk belachelijk; hij heeft dat toch wel vaak voor zo van die 'speciallekes'.

Ik wist wel bv. Als de aanvaller penalty - de paal raakt en hem dan zelf tweede keer aanraakt en scoort het buitenspel is.
Nee geen buitenspel. Je mag bij een penalty nooit de bal 2x raken als trapper en de paal is dood voorwerp.

Het is de aanvaller die scoort dus die haalt er voordeel uit dat hij te snel is ingelopen

als er nu eens 1 regel is die duidelijk is

Ja inderdaad heel duidelijk, hernemen dus

IMG-20231223-WA0009.jpg

Liever gewoon ophouden met rebounds op penalties en mis is mis. Dat zijn vaak sowieso al spelfases die een ploeg disproportioneel veel voordeel opleveren.

Laat ons wel wezen de strafschop is onnoemelijk zwak getrapt door Heynen en blijkbaar toch echt niet de eerste die hij mist. Ten tweede vind ik dat Schmeichel veel te vroeg vertrekt dus daar had de penalty eigenlijk hernomen moeten worden.

Als ik de beelden zie dan vind ik het zeer streng ten opzichte van Sor. Misschien een arm in de 16 meter ? Achja, Verboomen maakt zich weer onnoemelijk belachelijk; hij heeft dat toch wel vaak voor zo van die 'speciallekes'.

Ik wist wel bv. Als de aanvaller penalty - de paal raakt en hem dan zelf tweede keer aanraakt en scoort het buitenspel is.
Schmeichel heeft nog een voet op de lijn dus correcte save lijkt me.

90c1bf4e-a1d0-11ee-b483-02b7b76bf47f.jpg

Delaney als CV toch ook iets dat nooit meer een optie mag zijn. Neem aan dat er deze winter toch nog een cv bijkomt. Al had dat deze zomer al moeten gebeuren.

Sor staat al in het halve maantje, daar mag die ook helemaal niet staan

En Schmeichel staat met zijn linkse voet nog op de lijn dus dat is gewoon correct
Dat is uw interpretatie hé. Staat nergens vermeld dat het scoren zwaarder zou zijn.
Er stond dan ook een vraagteken achter die zin 😊

Idd als ze niet naar Verschaeren kijken kan je best als verdedigende ploeg gewoon 5 man laten inlopen om enkele meters voorsprong te nemen, ze moeten gewoon van de bal blijven en spelen voor de rebound af te blocken. Bal afschermen voor de keeper mag ook
dan toch geen optie :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K