Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg jij het eens. Je hebt het middenveld waar je telkens achter vraagt. Hazard, Amuzu, Vertonghen en Debast er niet bij. Je hebt gewoon niks om in te brengen.

Lol. Wat een goal van Leoni.
Toch ook een mooie combinatie op het middenveld?

Die gasten kunnen voetballen hè, maar gewoon hoger op het veld ipv vlak voor uw eigen 16 en op kortere ruimtes ipv allen op een eiland

Toch ook een mooie combinatie op het middenveld?

Die gasten kunnen voetballen hè, maar gewoon hoger op het veld ipv vlak voor uw eigen 16 en op kortere ruimtes ipv allen op een eiland
Dat is het punt niet. Ik zie ze ook liever met deze spelers op het middenveld maar dan met Delaney ernaast. Het gaat hem vooral over "Wat nu Riemer". Je kan er niet omheen dat je gewoon niks op de bank hebt zitten om iets te doen.

Dat is het punt niet. Ik zie ze ook liever met deze spelers op het middenveld maar dan met Delaney ernaast. Het gaat hem vooral over "Wat nu Riemer". Je kan er niet omheen dat je gewoon niks op de bank hebt zitten om iets te doen.
Ik denk dat de vraag voor kwam van "gaat ge nu uw ploeg wel laten voetballen?" Want dat lage blok en op de counter werkt al 70 minuten niet

Een trainer moet natuurlijk wel meer doen dan gewoon wat spelers opstellen hè.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14