Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg jij het eens. Je hebt het middenveld waar je telkens achter vraagt. Hazard, Amuzu, Vertonghen en Debast er niet bij. Je hebt gewoon niks om in te brengen.Bon, wat nu Riemer.
Delaney op het middenveld is toch nodig, zeker in zulke matchenZeg jij het eens. Je hebt het middenveld waar je telkens achter vraagt. Hazard, Amuzu, Vertonghen en Debast er niet bij. Je hebt gewoon niks om in te brengen.
Lol. Wat een goal van Leoni.
Toch ook een mooie combinatie op het middenveld?Zeg jij het eens. Je hebt het middenveld waar je telkens achter vraagt. Hazard, Amuzu, Vertonghen en Debast er niet bij. Je hebt gewoon niks om in te brengen.
Lol. Wat een goal van Leoni.
Was gewoon fout hoorEindelijk, eindelijk, eindelijk
Zo heeft die al veel penalty's gekregen, 2 voetjes samen en duiken
Bwa leek me van niet. Maar geel zou ik nu ook niet gegeven hebbenWas gewoon fout hoor
Middenveld met het meeste voetballend vermogen. Maar dan moet je idd ook met die intenties je ploeg het veld op laten gaan.Zeg jij het eens. Je hebt het middenveld waar je telkens achter vraagt.

Bwa leek me van niet. Maar geel zou ik nu ook niet gegeven hebben
Dat is het punt niet. Ik zie ze ook liever met deze spelers op het middenveld maar dan met Delaney ernaast. Het gaat hem vooral over "Wat nu Riemer". Je kan er niet omheen dat je gewoon niks op de bank hebt zitten om iets te doen.Toch ook een mooie combinatie op het middenveld?
Die gasten kunnen voetballen hè, maar gewoon hoger op het veld ipv vlak voor uw eigen 16 en op kortere ruimtes ipv allen op een eiland
Ik denk dat de vraag voor kwam van "gaat ge nu uw ploeg wel laten voetballen?" Want dat lage blok en op de counter werkt al 70 minuten nietDat is het punt niet. Ik zie ze ook liever met deze spelers op het middenveld maar dan met Delaney ernaast. Het gaat hem vooral over "Wat nu Riemer". Je kan er niet omheen dat je gewoon niks op de bank hebt zitten om iets te doen.
Een trainer moet natuurlijk wel meer doen dan gewoon wat spelers opstellen hè.Dat is het punt niet. Ik zie ze ook liever met deze spelers op het middenveld maar dan met Delaney ernaast. Het gaat hem vooral over "Wat nu Riemer". Je kan er niet omheen dat je gewoon niks op de bank hebt zitten om iets te doen.