Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Kompany geen trainer wou zijn was hij de ideale vervanger voor Vandenhaute, kon Kindermans nog jaren blijven zitten, en kon men rustig voor een juiste opvolging zorgen waarbij de filosofie van Neerpede gerespecteerd blijft.

Nu wordt de goudklomp die Neerpede nog steeds is in handen gegeven van mensen die er 0 voeling mee hebben.
Alle respect voor Kompany als voetballer, maar op basis van welke adelbrieven zou Kompany dan wel de (zware) rol van voorzitter van mss wel de grootste club van België kunnen opnemen?

Als Kompany geen trainer wou zijn was hij de ideale vervanger voor Vandenhaute, kon Kindermans nog jaren blijven zitten, en kon men rustig voor een juiste opvolging zorgen waarbij de filosofie van Neerpede gerespecteerd blijft.

Nu wordt de goudklomp die Neerpede nog steeds is in handen gegeven van mensen die er 0 voeling mee hebben.
Enkel akkoord over Kindermans. (jug) had overlaatst opnieuw een misselmakend artikel over Kindermans geschreven omdat die zijn opzegtermijn wil uitdoen..
Kompany zou je als CEO Sports kunnen zetten, maar niet als voorzitter. Er moet een zekere supervisie mogelijk blijven, iets wat je nu ook Burnley wel ziet.

Alle respect voor Kompany als voetballer, maar op basis van welke adelbrieven zou Kompany dan wel de (zware) rol van voorzitter van mss wel de grootste club van België kunnen opnemen?
Ja, want ons voorzitters (na Constant) waren stuk voor stuk voor stuk supertalenten. :)

Welke adelbrieven? Meer kennis van deze club en waar ze voor zou moeten staan in zijn kleine teen dan de 2 vorige voorzitters, en uiteraard dan de huidige, samen. Maar dat is niet zo moeilijk natuurlijk. En voetbalkenner uiteraard.

Moet van mij niet per se voorzitter zijn, maar wel de man die de lijnen uittekent.

Zou dat alvast beter dan dan de "niet uitvoerende" pipo die het nu allemaal beter denkt te weten.

Sportieve lijnen uittekenen, tot daar aan toe (al moet ook daar zijn kunde nog bewezen worden imo)
Maar voor alles wat 'general management' betreft moet je toch wat meer bagage hebben, me dunkt

Is dat goed nieuws? Alsof iedereen hier jeugdspelers zal op zetten? Meer middelmatige buitenlanders waarschijnlijk.
Die 5 wissels vind ik trouwens ook nog altijd redelijk flauw, brengt meestal vrij weinig op, behalve tijd rekken/spel breken natuurlijk.

Waar kan je ergens een overzicht terugvinden van de geschorste spelers van komende speeldag?

Weet niet als het effectief correct is, maar transfermarkt is algemeen redelijk juist bij mijn weten.

Weet niet als het effectief correct is, maar transfermarkt is algemeen redelijk juist bij mijn weten.
Naar zoiets was ik op zoek, dikke merci.

We gaan ze straffen maar als het hun beter uitkomt. Volgens mij is dit zelfs al de 2de keer.
Gewoon kost wat kost de derby tegen Union met supporters te kunnen spelen .

Is dat goed nieuws? Alsof iedereen hier jeugdspelers zal op zetten? Meer middelmatige buitenlanders waarschijnlijk.
Die 5 wissels vind ik trouwens ook nog altijd redelijk flauw, brengt meestal vrij weinig op, behalve tijd rekken/spel breken natuurlijk.
Dit kan toch nooit meer tijd rekken/spel breken opleveren dan voordien toch?
In tegendeel, zou net minder moeten opleveren indien ze alle wissels gebruiken.

En nu een gelijkaardige duw binnen de 16m en dan fluit ie niet. Bizar allemaal
Wat deze speeldag ook bizar maakt is dat ge van woensdag tot zaterdag matchen hebt. En dan laat ge de volgende speeldag een ploeg dat op woensdag in actie komt spelen tegen een ploeg dat pas zaterdag in actie gaat komen. Dat is bijna 3 volledige dagen meer recuperatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14