Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Én bij de afgekeurde goal voor buitenspel zag die er ook niet goed uit, en nog eerder kwam ie redelijk onbezonnen uit op een voorzet dat ie nooit kon hebben.
Was een paar jaar terug ook de eerste keeper ooit die ik krampen heb zien hebben, tijdens Club - Eupen met die heel lange extra tijd :)
Die zal er niet lang in staan denk ik.

Die keeper van Eupen mannekes.
Van een bal die 2 meter buiten gaat nog een assist voor de tegenpartij maken, straf!
Bij de eerste goal van Westerlo ging hij ook zwaar de mist in. Hij schonk in zijn eentje een punt aan Westerlo, onbegrijpelijk wat ze in hem zien. 1A onwaardig, als je op die manier bespaart om een deftige keeper te halen verdien je te degraderen

Én bij de afgekeurde goal voor buitenspel zag die er ook niet goed uit, en nog eerder kwam ie redelijk onbezonnen uit op een voorzet dat ie nooit kon hebben.
Was een paar jaar terug ook de eerste keeper ooit die ik krampen heb zien hebben, tijdens Club - Eupen met die heel lange extra tijd :)

Komt zo goed als zeker naar Eupen, gehuurd van Chelsea. Straffe transfer wel.

Lekkere overwinning, maar dat RWDM moeten ze direct uit eerste klasse pakken. Wat een klote stadion en slechte bediening. Meer dan een halfuur wachten op een drankske. Rot op met die ploeg.

Galarza trouwens top. Die zie ik nog voor de Argentijnse nationale ploeg spelen.

Laatst bewerkt:

Komt zo goed als zeker naar Eupen, gehuurd van Chelsea. Straffe transfer wel.

Slonina naar Eupen? Staat toch te boek als één van de grootste keeperstalenten ter wereld. Maar hij heeft inderdaad wel meer speeltijd nodig. Benieuwd of ze daarin slagen.

En dat is het liefje van een collega van mij.
Ze gaat het weer morgen horen als ik haar zie, niet normaal dieje kerel 🙈

Leuke eerste helft met twee teams die er vol voor gingen met Ondrejka (die kan serieus ballen) en Vermeeren als uitblinkers. Na de rust viel er niks meer te zien.

Pas vanaf minuut 50 beginnen kijken, helaas amper iets te zien.
Ik vond Cercle wel goed meespelen, die ploeg gaat nog kort bij PO1 raken, mark my words!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14