Moeilijk te zien maar volgens mij is die bal niet tegen de elleboog!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeilijk te zien maar volgens mij is die bal niet tegen de elleboog!

Bij de eerste goal van Westerlo ging hij ook zwaar de mist in. Hij schonk in zijn eentje een punt aan Westerlo, onbegrijpelijk wat ze in hem zien. 1A onwaardig, als je op die manier bespaart om een deftige keeper te halen verdien je te degraderenDie keeper van Eupen mannekes.
Van een bal die 2 meter buiten gaat nog een assist voor de tegenpartij maken, straf!
Én bij de afgekeurde goal voor buitenspel zag die er ook niet goed uit, en nog eerder kwam ie redelijk onbezonnen uit op een voorzet dat ie nooit kon hebben.
Was een paar jaar terug ook de eerste keeper ooit die ik krampen heb zien hebben, tijdens Club - Eupen met die heel lange extra tijd
Die zal er niet lang in staan denk ik.
![]()
Gabriel Slonina - Player profile 25/26
Gabriel Slonina, 21, from United States ➤ Chelsea FC, since 2022 ➤ Goalkeeper ➤ Market value: €3.50m ➤ * 15/05/2004 in Addison, Illinois, United Stateswww.transfermarkt.com
Komt zo goed als zeker naar Eupen, gehuurd van Chelsea. Straffe transfer wel.
En dat is het liefje van een collega van mij.Én bij de afgekeurde goal voor buitenspel zag die er ook niet goed uit, en nog eerder kwam ie redelijk onbezonnen uit op een voorzet dat ie nooit kon hebben.
Was een paar jaar terug ook de eerste keeper ooit die ik krampen heb zien hebben, tijdens Club - Eupen met die heel lange extra tijd
Die zal er niet lang in staan denk ik.

Verdiende zege, dit cercle gaat nog veel punten pakken.Leuke eerste helft met twee teams die er vol voor gingen met Ondrejka (die kan serieus ballen) en Vermeeren als uitblinkers. Na de rust viel er niks meer te zien.

Iedereen is van harte welkom in mijn #Cuypers4rodeduivels fanclubIk ben allesbehalve fan van Gent, maar van Orban en Cuypers krijg ik wel de kriebels in de broek![]()