Hun nieuwe spelers gaan er toch boenk op moten zijn. Volgende week tegen antwerp ... stel dat zexstarten met 0/6 is het weer crisis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stel eerder voor dat jullie je focussen op het spel, en niet op de scheidsrechters.Ik zal wellicht tegen de stroom ingaan hiermee, maar dan ga je dit elke week meerdere keren kunnen posten. Misschien een idee om uit dit topic te blijven als het u toch zo stoort?
Ik kan dat prima ontkennen. Enfin, er is geen vergelijkende studie met het verleden, dus meer dan een gevoel is het voor ons beiden niet. Maar ik blijf het extreem moeilijk te geloven dat de grootste sport ter wereld minder competente scheidsrechters zou hebben dan vroeger of in vergelijking met zowat elke andere ploegsport.Let op, no offense hè, want je hebt zeker ergens een punt met het feit dat fouten erbij horen maar eerlijk gezegd is het toch gewoon allemaal wat te veel de laatste tijd. Dat kan je toch moeilijk ontkennen? Men heeft de VAR in het leven geroepen om de arbitrage te corrigeren waar nodig en toch gebeuren er nog bijna wekelijks grote fouten die niet worden gecorrigeerd, dan kan ik begrijpen dat er kritiek komt, hoor.
En voor 95% van die zogenaamde "foute" beslissingen vind je bij zowel analisten als supporters 500 verschillende interpretaties van die fases.Nu is deze fase zeker geen goed voorbeeld daarvan, want het is inderdaad moeilijk te zien of de bal de rug of de elleboog raakt. Bijkomende is ook nog eens dat deze beslissing niet meer wedstrijdbepalend was. Vorig seizoen zijn er echter genoeg voorbeelden te vinden die wél wedstrijdbepalend waren. Dat kán absoluut eens gebeuren, want niemand is uiteraard perfect, maar de hoeveelheid waaraan dat gebeurt baart mij zorgen. En uiteindelijk is dat voor niemand goed, noch voor de fans, noch voor de clubs en noch voor de arbitrage zelf.
dus hopen dat er in die match ook een discutabele scheidsrechterlijke beslissing zit zodat ze daarop kunnen focussen ipv op hun eigen zwakke prestatie?Hun nieuwe spelers gaan er toch boenk op moten zijn. Volgende week tegen antwerp ... stel dat zexstarten met 0/6 is het weer crisis.
Er is toch niemand dat niet focust op de zwakke prestatie? Dat is overduidelijk het grote probleemdus hopen dat er in die match ook een discutabele scheidsrechterlijke beslissing zit zodat ze daarop kunnen focussen ipv op hun eigen zwakke prestatie?
Er is hier letterlijk niemand die de penaltyfase gebruikt om de wanprestatie van Anderlecht te verbloemen.dus hopen dat er in die match ook een discutabele scheidsrechterlijke beslissing zit zodat ze daarop kunnen focussen ipv op hun eigen zwakke prestatie?
het is al van datEcht hé, tot je halverwege die match zit en denkt, naar wat zit ik hier eigenlijk te kijken![]()
vroege kandidaat voor slechtste match van het seizoen dit71. Kiyine staat aan de zijlijn klaar om erin te vliegen bij OHL. Brengt hij wat meer vaart in het spel van OHL? .

Raakt hem niet aan volgens mij. Tenzij een schering van enkele micrometers. Had toch verwacht dat de VAR hier ging ingrijpen.Was toch ook een veder lichte penalty
Mijn gevoel is ook dat er geen contact isRaakt hem niet aan volgens mij. Tenzij een schering van enkele micrometers. Had toch verwacht dat de VAR hier ging ingrijpen.
3 matchen ver en weeral 3 penalties, echt geen goeie trend dit.
Raakt hem niet aan volgens mij. Tenzij een schering van enkele micrometers. Had toch verwacht dat de VAR hier ging ingrijpen.
3 matchen ver en weeral 3 penalties, echt geen goeie trend dit.
4 bladzijden discussie over een penalty die eigenlijk niet wedstrijdbepalend is? Met moeite 1 pagina aan kritische geluiden over eigen kern?Er is hier letterlijk niemand die de penaltyfase gebruikt om de wanprestatie van Anderlecht te verbloemen.
Wat? We hebben hier gisterenavond letterlijk heel de match zitten zagen over het niveau van Anderlecht.4 bladzijden discussie over een penalty die eigenlijk niet wedstrijdbepalend is? Met moeite 1 pagina aan kritische geluiden over eigen kern?