Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vind ik wel nog cool.

Een wereldtopper die zijn eerste stappen in België zette, die nu terug naar hier komt om aan zijn carrière te werken.
Wel benieuwd naar dat jonge trainersduo volgend seizoen.
Op Sporza lees ik in het interview met Hoefkens:
Touré is geen kleine garnaal en heeft misschien op termijn ook zelf ambities als hoofdcoach. Geeft dat extra druk?
"Neen, helemaal niet. Hij was als speler wereldtop, maar als coach heeft hij nog heel veel te leren."
"Hij moet nog de juiste stappen zetten en voor hem was dit een hele mooie stap. Dat is waarom hij hier is."

Die 4 maanden als hoofdcoach van Club even buiten beschouwing gelaten, heeft Touré volgens mij al meer ervaring dan Hoefkens die enkel kortstondig T2 van de Brugse beloften was :unsure:.

Weet eigenlijk niet goed waarom je zo blij bent met Yaya Touré als T2? Heeft niks bewezen als coach/manager, gaf nooit de indruk daar aanleg voor te hebben, zal veel geld kosten en moet naar Carl fucking Hoefkens luisteren? Klinkt als wat geld (dat Standard niet echt heeft) gooien naar prestige op uw T2.

Meteen naar Union. Das een 7de nederlaag op rij tegen hun :laugh:

2de speeldag tegen Antwerp. Dat gaat al vanaf het begin weer achter de feiten aanhollen zijn

Laatst bewerkt:
Geen zorgen boys, er zei ooit een wijs man dat je de beste zaakjes doet op het einde van de mercato na een welverdiende vakantie in Marbella.

Waarom moeten wij altijd toppers spelen in juli en augustus gvd. Ik ben dan altijd op verlof. Wat voor zever is da nu 🤬

Waarom moeten wij altijd toppers spelen in juli en augustus gvd. Ik ben dan altijd op verlof. Wat voor zever is da nu 🤬
Wij spelen tegen Gent, Antwerp en Standard in die periode. En we hebben geen trainer, geen inkomende transfers en alle goeie spelers zijn al weg of staan op vertrekken :(

ja lap, 3/9 Gent-Brugge, en den dezen moet werken. congé of recup pakken mag ook al niet in 't weekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14