Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben ginder wat wit spul in zijn snus gemixt denk ik.Ik weet niet wat die heeft gepakt maar ik wil het ook![]()
Als Anderlecht supporter welIs dat positief?![]()

Op Sporza lees ik in het interview met Hoefkens:
Vind ik wel nog cool.
Een wereldtopper die zijn eerste stappen in België zette, die nu terug naar hier komt om aan zijn carrière te werken.
Wel benieuwd naar dat jonge trainersduo volgend seizoen.
Touré is geen kleine garnaal en heeft misschien op termijn ook zelf ambities als hoofdcoach. Geeft dat extra druk?
"Neen, helemaal niet. Hij was als speler wereldtop, maar als coach heeft hij nog heel veel te leren."
"Hij moet nog de juiste stappen zetten en voor hem was dit een hele mooie stap. Dat is waarom hij hier is."
.Je moet het dan eens bekijken als hij het zegt in zijn beste FransIk weet niet wat die heeft gepakt maar ik wil het ook![]()

RSCA in October mssKnap parcours gereden. Benieuwd waar hij nu terecht komt want het zal dan toch buiten België zijn.

Jep, dat wordt beginnen met een 0/6.Meteen naar Union. Das een 7de nederlaag op rij tegen hun
2de speeldag tegen Antwerp. Dat gaat al vanaf het begin weer achter de feiten aanhollen zijn
En daarna naar STVV. En nog steeds zonder een inkomende transfer. Dan weet je het welJep, dat wordt beginnen met een 0/6.
Ik was bij toen ik daarstraks eindelijk een transferaankondiging zag. Maar het was voor de Futsal ploeg...En daarna naar STVV. En nog steeds zonder een inkomende transfer. Dan weet je het wel
Dolberg zou voorlopig stilliggen qua onderhandelingen las ik?En daarna naar STVV. En nog steeds zonder een inkomende transfer. Dan weet je het wel
Wij spelen tegen Gent, Antwerp en Standard in die periode. En we hebben geen trainer, geen inkomende transfers en alle goeie spelers zijn al weg of staan op vertrekkenWaarom moeten wij altijd toppers spelen in juli en augustus gvd. Ik ben dan altijd op verlof. Wat voor zever is da nu![]()