Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Of naar Brugge...nee? Niemand? :unsure:
Van mij mag die zeker komen, als persoon vind ik het een kwal en aansteller, maar lijkt me echt wel een toptrainer die tactisch een tegenstander kan verrassen. Heb altijd gevonden dat die met Gent het ons bijzonder lastig maakte elk duel.
 
Van mij mag die zeker komen, als persoon vind ik het een kwal en aansteller, maar lijkt me echt wel een toptrainer die tactisch een tegenstander kan verrassen. Heb altijd gevonden dat die met Gent het ons bijzonder lastig maakte elk duel.
Hij heeft bij RSCA en Genk toch niet bewezen dat hij de topper is die iedereen ervan maakt. Voor mij echt niet welkom, dan nog veel liever Hayen of Geraerts
 
Met een 7de, 5de, 5de en 7de plaats kan je Hein 2.0 niet echt geslaagd noemen vind ik. Wel een Beker van België gewonnen en gaat waarschijnlijk 4 keer PO2 winnen. Maar geen enkele keer PO1 gehaald is toch teleurstellend, niet?

Krijgt natuurlijk ook niet altijd de spelers die hij wou al gaan sommigen dat weer tegenspreken :p
 
Met een 7de, 5de, 5de en 7de plaats kan je Hein 2.0 niet echt geslaagd noemen vind ik. Wel een Beker van België gewonnen en gaat waarschijnlijk 4 keer PO2 winnen. Maar geen enkele keer PO1 gehaald is toch teleurstellend, niet?

Krijgt natuurlijk ook niet altijd de spelers die hij wou al gaan sommigen dat weer tegenspreken :p
Zeker dit seizoen kan hij daar toch echt niks aan doen. Speelde met Gent voor januari gewoon goed voetbal mét resultaat en stond (denk ik) op de 3de plaats. Als ze dan half de kern verkopen en niks fatsoenlijk bijhalen, dan kan je moeilijk zeggen dat de trainer het slecht heeft gedaan.
 
Welja, als het bestuur beslist om uw garantie op 30 goalen en meer in één klap te verkopen (Cuypers, Fofana en Orban), zonder in gedegen vervanging te voorzien.
 
Hein mag zeker eens proberen bij Club. Tactisch sterk. Liever dan zo een Geraerts eigenlijk (die nog meer te bewijzen heeft).

Pas op, ik zou zeker ook met Geraerts kunnen leven hoor, maar als de schwung er zo in blijft onder Hayen zie ik weinig redenen om te wisselen.
 
Die gaat er volgens mij zelfs zijn indien ze 2e worden en bijv. niet de finale halen van de CL. Zelfs dan zou Hayen een kans verdienen volgend seizoen.

Volledig mee akkoord! Als Hayen Club tegen alle verwachting in nog weet te kwalificeren voor de voorrondes van de CL waarin ze reekshoofd zouden zijn wegens hun hoge Europese ranking, dan kan je het toch niet maken om hem te vervangen. Waarom zou je een bewezen en goedkoper alternatief inruilen voor een onzekere en duurdere optie? En dan zou de druk op Geraerts ook meteen immens zijn als hij de boel niet meteen aan de praat krijgt. Het kot zou snel te klein zijn. De sportieve cel heeft alles te verliezen door een winnende formule overboord te gooien voor een trainer met (iets) meer naam/ervaring. Dat gaan ze dus volgens mij niet doen.
 
Hein mag zeker eens proberen bij Club. Tactisch sterk. Liever dan zo een Geraerts eigenlijk (die nog meer te bewijzen heeft).

Pas op, ik zou zeker ook met Geraerts kunnen leven hoor, maar als de schwung er zo in blijft onder Hayen zie ik weinig redenen om te wisselen.
De kans dt Hein ineens naar Club gaat is zowat even groot als dat Vanaken naar Gent zou komen. Hein heeft dat zelf al afgeschoten
 
Volledig mee akkoord! Als Hayen Club tegen alle verwachting in nog weet te kwalificeren voor de voorrondes van de CL waarin ze reekshoofd zouden zijn wegens hun hoge Europese ranking, dan kan je het toch niet maken om hem te vervangen. Waarom zou je een bewezen en goedkoper alternatief inruilen voor een onzekere en duurdere optie? En dan zou de druk op Geraerts ook meteen immens zijn als hij de boel niet meteen aan de praat krijgt. Het kot zou snel te klein zijn. De sportieve cel heeft alles te verliezen door een winnende formule overboord te gooien voor een trainer met (iets) meer naam/ervaring. Dat gaan ze dus volgens mij niet doen.
Gohja, ik snap je wel, maar een "paar" matchen waarbij hij eigenlijk alles te winnen had, want laat ons eerlijk zijn, Club deed voor Hayen zelfs niet meer voor top 3, is wel nog iets anders dan een voorbereiding, de ploeg een gans seizoen begeesteren, harde keuzes moeten maken. Door mindere periodes loodsen indien nodig.

Nu gaat het wel heel goed, mss zelfs een beetje te goed, en dat is exact de reden waarom ik zelfs top 3 verre van zeker zie. Ik blijf denken dat één verliesmatch het één en ander in één kan doen vallen waardoor onze huidige "ambities" een redelijke knauw krijgen.
Ik kan me echt moeilijk voorstellen dat Hayen (en staff) plots, uit het niets, van dergelijke niveau zijn (op vandaag), die een topclub kunnen leiden. Het contrast met Deila is dan ook zo groot dat het "niet moeilijk" meer was om beter te doen.

En dan komt de vraag nog maar, wil hij dit zelf wel? Zal de ambitie misschien wel hebben om hoofdtrainer te worden ooit, maar je kan je ook verbranden door te snel echte T1 te worden genre Hoefkens.
 
amai, die van STVV hebben duidelijk instructie gekregen om penalty uit te lokken. jammer genoeg is de ref er al 1x voor gevallen, gelukkig weer gestopt door Roef
 
Yesss na een weekend feest en paar dagen nagenieten even terug op het forum geraakt 😁 onzen Timmy Simons is echt een held, hij heeft FC Dender op 1,5 jaar enorm geprofessionaliseerd en alle spelers echt beter gemaakt. Echt super dat ik na 15 jaar het nog is mag meemaken 1ste klasse voetbal in ons kleine Dender(leeuw).
 

Jammer dat er uiteraard ook alweer een enorm arrogante reactie moet zijn van de voorzitter van een G5 ploeg, wij zijn officieel in orde met onze proflicentie dus wij hebben evenveel recht om in 1A te spelen als bijvoorbeeld Genk!

Nog even over die toeschouwersaantallen, in 1A is dit een totaal ander verhaal qua aantallen, even de cijfers van vroeger onze 2 seizoenen in 1e klasse:
Seizoen2007-2008: gemiddeld 4119 toeschouwers
Seizoen2008-2009: gemiddeld 5084 toeschouwers (meteen een stijging van bijna 1000 fans extra).
Voor een gemeente (Denderleeuw) met maar 21.000 inwoners zijn dit volgens mij uitstekende cijfers!
 
Jammer dat er uiteraard ook alweer een enorm arrogante reactie moet zijn van de voorzitter van een G5 ploeg, wij zijn officieel in orde met onze proflicentie dus wij hebben evenveel recht om in 1A te spelen als bijvoorbeeld Genk!
Is vergelijkbaar met Eupen. Amper een meerwaarde voor de competitie. Wel interessant voor andere clubs want op het einde van het seizoen kan je altijd koopjes doen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan