Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Wat je hier toch allemaal leest lol
Nu zouden Brugge en Genk de verdiende kampioen zijn door wat 4 goeie wedstrijden in een PO .
Laten we dan gewoon de reguliere competitie afschaffen .
Anderlecht zou geen verdiende zijn door lelijk voetbal en Riemer zen gedrag , hoe vind je het uit .
Union is voor mij de verdiende kampioen .
Maar ik ben de man met rare opvattingen :p
 
Wat je hier toch allemaal leest lol
Nu zouden Brugge en Genk de verdiende kampioen zijn door wat 4 goeie wedstrijden in een PO .
Laten we dan gewoon de reguliere competitie afschaffen .
Anderlecht zou geen verdiende zijn door lelijk voetbal en Riemer zen gedrag , hoe vind je het uit .
Union is voor mij de verdiende kampioen .
Maar ik ben de man met rare opvattingen :p
shit maat, die cursus begrijpend lezen, daar moet je jezelf toch wel briljant doorheen gemaft hebben. Lees nu toch eens wat mensen ECHT schrijven ipv je eigen verzinsels!!

Lees bijvoorbeeld mijn post eens terug, dan ga je misschien opmerken dat ik schrijf dat ik rsca liever geen kampioen zie worden omwillen van tig redenen, ik schrijf nergens iets over verdiend of niet verdiend.

trouwens, ben wel eens benieuwd naar het antwoord op je eigen vraag, wat je hebt dit inderdaad gewoon zelf uitgevonden, dat heeft niemand hier geschreven :rofl:
 
Wat je hier toch allemaal leest lol
Nu zouden Brugge en Genk de verdiende kampioen zijn door wat 4 goeie wedstrijden in een PO .
Laten we dan gewoon de reguliere competitie afschaffen .
Anderlecht zou geen verdiende zijn door lelijk voetbal en Riemer zen gedrag , hoe vind je het uit .
Union is voor mij de verdiende kampioen .
Maar ik ben de man met rare opvattingen :p
Zo ziet ge maar hoe snel het sentiment kan keren.
Denk dat iedereen het er wel over eens is dat Union de verdiende kampioen is na de reguliere, helaas zitten we nog met de kleine fase erachter.. Voetbal is emotie en emotie leeft in het heden en in deze periode zijn Club en Genk wel de 2 sterkere ploegen.
Ik ga nog altijd superblij zijn moest Club de titel binnenhalen, hoe onverwacht ook, want durf het nog altijd niet dromen, maar het zal toch altijd een beetje raar en onrechtvaardig voelen na de reguliere competitie waar we 2 straten achter lagen en eigenlijk nooit meededen voor de prijzen..
 
Geruchten vanuit Duitsland dat hij naar Schalke zou gaan. En in onze wandelgangen gaat rond dat Vrancken hem zou vervangen.
Geraerts zou dan weer naar Brugge gaan en De Condé zou graag Fink van STVV hebben.

Het gaat mogelijk een leuke carrousel worden deze zomer. Al hoop ik dat Vrancken gewoon bij ons blijft.
 
Hein stopt er mee!

"Einde van een tijdperk: AA Gent neemt straks afscheid van Hein Vanhaezebrouck"
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240422_96859975
da's dus eigenlijk een heel artikel gebaseerd op het feit dat hij op de persconferentie geklaagd heeft dat hij geen inbreng had in het contract van Mokio.

"het ligt al even vast"
"ze willen niks bevestigen omwille van de Europe Playoffs"
"Hein laat het doorschemeren"

Jongens, de man zei het bij de ploegvoorstelling tijdens de Gentse Feesten al dat het waarschijnlijk zijn laatste jaar zou zijn. Hoe de pers daar nu een gigantisch thema van maakt, alsof ze één of ander club-geheim op tafel gooien... en dan nog gebaseerd op het soort uitspraken dat hij al 3 jaar doet.

't is een beetje lachwekkend.
 
Geruchten vanuit Duitsland dat hij naar Schalke zou gaan. En in onze wandelgangen gaat rond dat Vrancken hem zou vervangen.
Geraerts zou dan weer naar Brugge gaan en De Condé zou graag Fink van STVV hebben.

Het gaat mogelijk een leuke carrousel worden deze zomer. Al hoop ik dat Vrancken gewoon bij ons blijft.
Meh, ik was als speler een gigantische fan van Karel Geraerts maar op dit moment zou ik gewoon Hayen zijn kans blijven geven.
Geraerts heeft ook nog niet echt bevestigd dat zijn seizoen met Union geen fluke was.
 
Zeker als Hayen de titel pakt en/of finale CL speelt is dat een immense prestatie, zeker gezien waar ze stonden eind maart. Kom dan inderdaad aub niet af met Geraerts.
 
Meh, ik was als speler een gigantische fan van Karel Geraerts maar op dit moment zou ik gewoon Hayen zijn kans blijven geven.
Geraerts heeft ook nog niet echt bevestigd dat zijn seizoen met Union geen fluke was.
Ga je dan Hayen net zoals Hoefkens ontslagen na 5 maand?

Geraerts is nu Schalke aan't redden in 2de klasse, onder enorme druk. Terwijl daar totaal geen geld in de kas zit. 160 miljoen (!) schulden zelfs. Dat is ook een prestatie hoor.
 
Ga je dan Hayen net zoals Hoefkens ontslagen na 5 maand?

Geraerts is nu Schalke aan't redden in 2de klasse, onder enorme druk. Terwijl daar totaal geen geld in de kas zit. 160 miljoen (!) schulden zelfs. Dat is ook een prestatie hoor.
Dat hangt af van zijn prestaties he. Toch totaal onvergelijkbaar. Hayen zorgt hier voor een totale ommekeer na het boeltje dat Deila ervan had gemaakt. Ogenschijnlijk was de kern zelfs veel te zwak. Plots kunnen mannen als Vetlesen en Onyedika wel weer zeer goed voetballen.

Je zit bovendien in een goede flow met Hayen (ervan uitgaande dat dit behouden blijft tot einde seizoen uiteraard). In dat geval zie ik geen enkele reden om niet met Hayen door te gaan. Met Geraerts hebben ze ook nog helemaal geen band. Als Hayen het onmogelijk gewaande realiseert, is die band er zonder twijfel wel. Die gaat er volgens mij zelfs zijn indien ze 2e worden en bijv. niet de finale halen van de CL. Zelfs dan zou Hayen een kans verdienen volgend seizoen.
 
Dat hangt af van zijn prestaties he. Toch totaal onvergelijkbaar. Hayen zorgt hier voor een totale ommekeer na het boeltje dat Deila ervan had gemaakt. Ogenschijnlijk was de kern zelfs veel te zwak. Plots kunnen mannen als Vetlesen en Onyedika wel weer zeer goed voetballen.

Je zit bovendien in een goede flow met Hayen (ervan uitgaande dat dit behouden blijft tot einde seizoen uiteraard). In dat geval zie ik geen enkele reden om niet met Hayen door te gaan. Met Geraerts hebben ze ook nog helemaal geen band. Als Hayen het onmogelijk gewaande realiseert, is die band er zonder twijfel wel.
Mja, Brugge gaat sowieso toch ook weer transfers doen, al zeker met Thiago. Ik zou die band dan toch eerder relativeren (niet op deze moment hé, wel vanaf september wanneer er 5 andere basisspelers zijn).
Onder Hoefkens was het voetbal ook gewoon niet om aan te zien.
Hayen heeft nu wel al laten zien dat we mooi voetbal kunnen spelen onder hem.
ik herinner me wel zeer goed voetbal in de Champions League.
 
Ik sta er uiteraard niet met mijn neus op, maar ik heb het gevoel dat daar Pico Coppens mocht trainen nu en dat het nog zo goed ging. Deila bolde duidelijk niet en de spelers zijn nu bevrijd. En ik ga er ook vanuit dat ze in Brugge die gast zijn prestaties en effectieve "daden" als coach wel zullen opvolgen, gezien ze toch al enkele keren hebben aangehaald dat ze ook graag coaches willen opleiden. Dus echt verbazen zou het me niet doen als ze zelfs bij een titel zouden kiezen voor een nieuwe coach. Al zijt ge dan volgens mij Hayen wel kwijt. Die heeft geen diepe band met Club zoals bvb Clement wel had en zal wellicht nu wel hoofdtrainer willen zijn. in STVV zien ze hem bvb blijkbaar graag komen als Fink zou vertrekken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Au79
Hayen is een maand bezig en sommigen maken er al een heilige van. Die waan van de dag/week/maand is toch altijd hilarisch in het voetbal. :LOL:
Hoefkens vond iedereen in het begin ook de max...
Belangrijkste was gewoon dat Ronny zo snel mogelijk weg was om de negatieve spiraal te doorbreken.

Hein kan misschien naar Antwerp nu, de West-Vlaamse connectie daar nog wat gaan versterken...
 
Onder Hoefkens was het voetbal ook gewoon niet om aan te zien.
Hayen heeft nu wel al laten zien dat we mooi voetbal kunnen spelen onder hem.

Hayen is een maand bezig en sommigen maken er al een heilige van. Die waan van de dag/week/maand is toch altijd hilarisch in het voetbal. :LOL:
Hoefkens vond iedereen in het begin ook de max...
Belangrijkste was gewoon dat Ronny zo snel mogelijk weg was om de negatieve spiraal te doorbreken.

Hein kan misschien naar Antwerp nu, de West-Vlaamse connectie daar nog wat gaan versterken...

Ik zou toch ook oppassen met Hayen nu de hemel in te prijzen. Doet hij dat momenteel duidelijk goed? Absoluut.
Kan je dat momenteel volledig correct beoordelen? Helemaal niet vind ik, een trainer die plots overpakt kan altijd voor een soort schokeffect zorgen en vergeet niet wat ik hier al zei, dat de spelerskern Deila misschien ook beu was en daarom nog net wat minder voluit ging de laatste weken.

Sorry, maar kunnen we afspreken om ECL te gebruiken i.p.v. CL. Ik weet: het is muggenziften.
Of CoL, CL is voor mij ook gewoon de Champions League.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Hayen is een maand bezig en sommigen maken er al een heilige van.
Dat niet maar op zo'n korte tijd een ommekeer maken is wel leuk en indrukwekkend. Zeker omdat de verwachting, bij mij dan toch, enorm laag lag.
Ik maak er absoluut geen heilige van.

Mijn punt is gewoon dat Geraerts ook weer een groot risico is en dan laat ik liever de huidige coach verder doen.
Van mij had Rik De Mil vorig jaar ook mogen verder doen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan