Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Wel amateurisme dat ze dit nu pas uitspreken en het daardoor niet van toepassing is op de wedstrijden dit weekend.
 
Toch een speciale kerel die Vandenhaute. Is gewoon pure afpersing van een neutrale journalist. Is een trend die je al een hele tijd ziet met al die 'club-watchers' die tot aan hun nek in de kont zitten van hun respectievelijk bestuur en enkel nog in staat zijn om de promo-boy uit te hangen omdat een paar ego's niet wat gezonde kritiek kunnen verdragen. Puur omwille hiervan hoop ik dat Union los kampioen speelt...:puke:

 
Wel amateurisme dat ze dit nu pas uitspreken en het daardoor niet van toepassing is op de wedstrijden dit weekend.

Dat zou sowieso niet gebeuren, gezien Genk hier wel nog tegen in zal gaan. Niet voor niets dat er nog niets gecommuniceerd is door de club.
 
Brugge in gesprek met Van Nistelrooy. Zou ik toch niet helemaal tevreden mee zijn, moest ik voor Brugge supporteren.
 
Is die niet zelf opgestapt bij psv ? Ik weet wel niet direct waarom.
Hij is zelf opgestapt idd. Had iets te maken met steun vanuit het bestuur. Pas op, deed het niet slecht met de beker en tweede plek, maar had toen wel de flitsen van Simons nodig.
 
Hij is zelf opgestapt idd. Had iets te maken met steun vanuit het bestuur. Pas op, deed het niet slecht met de beker en tweede plek, maar had toen wel de flitsen van Simons nodig.
Was er ook niet een conflict met de spelers? Ik herinner me zoiets vaag.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan