Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Goh, om nu direct te spreken over matchfixing omdat twee spelers mogelijks afspreken om de bal eens naar elkaar te spelen? Misschien, misschien ook niet. Ik ga mij daar niet direct over uitspreken.

het is matchfixing omdat 2 ploegen afspreken om een bepaald resultaat te behouden.
dat is de definitie van een match te fixen.
 
Genk stond met 10.
9,5 zelfs, dixit Vrancken :unsure:

OT: Ik ben eigenlijk helemaal akkoord met de straffen en bijhorende uitleg van de bond. Al die belachelijke excuses van de twee ploegen en hun supporters vind ik echt potsierlijk. Je hebt valsgespeeld en de uitslag blijft toch behouden, wees blij! Geef gewoon toe dat het niet helemaal koosjer is wat er is gebeurd (ookal is het 'organisch gegroeid' en niet expliciet afgesproken) en aanvaard je straf waardig. Wat boeit nu die paar centjes en schorsingen. Ze zouden er allemaal veel beter uitkomen.
 
Laatst bewerkt:
er stonden 11 spelers van Westerlo op't veld, en 11 spelers van Genk.
niémand heeft aangevallen he.
Het ging in eerste instantie over de situatie Madsen/Kayembe waar ik reageerde. Niet over de beide ploegen in zen geheel.

Trouwens tis niet omdat ze niet meer aangevallen hebben dat het automatisch matchfixing is. Daarvoor moet er iets afgesproken zijn en dat kan momenteel niet bewezen worden lijkt me. Er is ook niet gesproken geweest tussen beide coaches volgens hun en/of de beelden.
 
Ja, klopt. Wel geen idee wanneer ze dat gaan behandelen. Ik gok dat ze bij Anderlecht hopen dat ze het zo wat kunnen uitstellen naar begin volgend seizoen.
Vandaag komt dat voor op de disciplinaire raad. Dit is wel maar een voorzitting waar de juiste kalender gaat worden meegedeeld van zo een zitting. (deadlines, neerleggen conclusies, zittingsdag,...) Na de zittingsdag gaat de straf na 15 kalenderdagen pas in.
 
Ik hoop dat ge dan voor de ploeg supportert en ze niet afbreekt zoals ge hier constant doet ;)

Nee serieus, veel plezier. Het zal meteen de richting uitgeven naar het verdere verloop van de PO. Nu zullen we zien wat we effectief waard gaan zijn
Ik ga af en toe kijken hoor. ;)

En ben niet het type dat spelers gaat uitfluiten.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan