Binnenland Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een coach die openlijk meegaat in die banale toestanden en openlijk akkoord is om de wedstrijd op deze manier te eindigen.
Dit is dus allemaal oké?

Om daarna nog wat te lachen langs de zijlijn omdat het echt wel grappig is natuurlijk.
En besmeurd? Volgende week is hij trainer ergens anders.
Alsof de naam van Leko besmeurd is?
Zo mannen vinden altijd onderdak.

Er wordt heel licht gegaan over deze fase langs Genkse en Westelse kant.
Het zou omgekeerd eens moeten zijn, dan zijn jullie de eerste om klacht in te dienen met Vrancken op kop.

En exact dit gebeurd niet elke weken, dat is juist het gene wat we hier willen aanhalen.
Anti-voetbal kan/moet bestraft worden door de scheidsrechter, dit is totaal in andere proporties!
Dit is openlijk het op een akkoordje gooien en de volledige situatie in het belachelijke trekken.
Dit mag echt niet zomaar passeren.
 
Een coach die openlijk meegaat in die banale toestanden en openlijk akkoord is om de wedstrijd op deze manier te eindigen.
Dit is dus allemaal oké?

Om daarna nog wat te lachen langs de zijlijn omdat het echt wel grappig is natuurlijk.
En besmeurd? Volgende week is hij trainer ergens anders.
Alsof de naam van Leko besmeurd is?
Zo mannen vinden altijd onderdak.

Er wordt heel licht gegaan over deze fase langs Genkse en Westelse kant.
Het zou omgekeerd eens moeten zijn, dan zijn jullie de eerste om klacht in te dienen met Vrancken op kop.
Kan je zijn post nog eens fatsoenlijk lezen voor je op deze manier reageert aub, want @starspike zegt op geen enkel moment dat dit "oké" is.
 
Al die inbreuken tegen Financial Fair Play, verlies en maar geld pompen lijken mij veel oneerlijker dan die paar minuten niet voetballen. Maar dat is natuurlijk niet zo zichtbaar.
En net kalender bekeken, 2 midweek matchen thuis zucht.
 

Zijn er echt supporters die dit normaal vinden?
Ik ken die mens persoonlijk (los van voetbal) :)
En kan u zeggen, die vind het ook onnozel het schouwspel van toen maar vind vooral het gedoe en morele vertoning nu vooral hypocriet.
Iets waar ik hem wel in kan volgen.
Zoals ik hier ook al enkele keren gezegd heb: veel gedoe nu maar als spelers enkele minuten gaan liggen bleiten, een ploeg totaal niet speelt voor de overwinning,... vind iedereen het ok?
Buiten dat het acteerwerk hier van het niveau van de jaarlijkse dorpsrevue was komt in de kern allemaal op zelfde neer met name spelbederf, zich tevreden stellen met het resultaat,

Dus als nu iedere ploeg zorgt dat ze snel voorkomen en dan gewoon blessures faken en doen om de x aantal tijd vinden we het wel ok en deel van het spel?

Kort gezegd: wat @starspike zegt
 
Ik ken die mens persoonlijk (los van voetbal) :)
En kan u zeggen, die vind het ook onnozel het schouwspel van toen maar vind vooral het gedoe en morele vertoning nu vooral hypocriet.
Iets waar ik hem wel in kan volgen.
Zoals ik hier ook al enkele keren gezegd heb: veel gedoe nu maar als spelers enkele minuten gaan liggen bleiten, een ploeg totaal niet speelt voor de overwinning,... vind iedereen het ok?
Buiten dat het acteerwerk hier van het niveau van de jaarlijkse dorpsrevue was komt in de kern allemaal op zelfde neer met name spelbederf, zich tevreden stellen met het resultaat,

Dus als nu iedere ploeg zorgt dat ze snel voorkomen en dan gewoon blessures faken en doen om de x aantal tijd vinden we het wel ok en deel van het spel?

Kort gezegd: wat @starspike zegt
Dat zeg ik toch juist ook dat dit verre van ok is, elke ploeg doet dit!
Dan is het aan de scheidsrechter om consequent kaarten te trekken!

Dit staat toch volledig los van het filmpje?
Of de volledige situatie.
Dit is openlijk op een akkoordje gooien zonder geld (van zo ver we weten).

Grotendeels gelijk dat dit kinderlijk gedoe eruit moet, maar staat echt wel los van dit.
 

Ook bijzonder hypocriet niet?
“Sportieve prestaties” die waren dan wel even zoek in Westerlo.
100%
En das ook deel van het probleem. Iedere club draait met de wind zolang het in hun voordeel is. De ene week moord en brand schreeuwen, de week erop zwijgen. Elkaar niet steunen in bv de discussies over var, geen gemeenschappelijk front tenzij er geld te rapen valt.

Wat je zegt qua consequentie klopt ook volledig. Mss had Vissers hier ook gewoon moeten zeggen tis genoeg en kaarten trekken. Maar dan kom je mogelijks weer in een regelementen disccussie terecht?

En als men dus van dit weekend een hetse wil maken trek het dan inderdaad door naar alles. Indien niet heeft gans dit gedoe ook geen nut.
Enigste conclusie bij iedereen zal zijn: jah volgende keer maken dat minder opvalt jongens. Mss zelfs toneellessen naast de scwalbe trainingen? 😂

Nu bref, we zijn het allemaal eens dat het belachelijk en zum kotsen was. Ik hoop enkel dat men hier geen principe kwestie van maakt en al de rest maar weer laat betijen. Maar dat zal ijdele hoop zijn
 
Btw het ontslag van De Mil is toegelicht geweest aan een aantal supporters gisteren (er was daar redelijk wat onvrede t.o.v. het bestuur door het ontslag). Er zou op voorhand heel duidelijk gezegd geweest om op elk moment er de volle 100% voor te gaan. Het bestuur reageerde ook woedend op de moment dat dat hele spel begon, heb ik ook van verschillende mensen in die tribune gehoord. Er moet zelfs nog iemand door het bestuur naar de spelersbank gezonden zijn om instructies te geven om te blijven voetballen.

Dus ik snap dan wel dat als De Mil op dat moment niet ingrijpt, hij de relatie met het bestuur eigenlijk opblaast.
 
Klopt. En dan slaat dus nergens op hé. Zoals ik gisteren al zei: als je hier Genk gaat straffen, straf vanaf nu maar elke ploeg die een wedstrijd probeert dood te maken op het einde.
Een wedstrijd doodmaken als je aan het winnen bent en 3 punten binnen haalt is toch nog iets anders dan bij elk 1 punt eens knipogen naar elkaar en afspreken van te stoppen met shotten?

Als Genk hier 5-1 voorstaat in minuut 85 en het tempo gaat dan uit de match komt er ook geen drama van hè.
 
Kan je zijn post nog eens fatsoenlijk lezen voor je op deze manier reageert aub, want @starspike zegt op geen enkel moment dat dit "oké" is.


Dit.
Ik zat ook voor mijn scherm te lachen en te zeggen "wtf is dit" en de berichten onder vrienden aren ook talrijk. Iedereen vindt dit lachwekkend. Maar de hypocrisie en heksenjacht nu? DAT stoort. De nadruk leggen op "hoe" ipv "wat". DAT stoort.

Ik wil voetbal graag zo eerlijk mogelijk op elk vlak. En dan mag van mij iets als dit er absoluut uit. Maar focussen op dit terwijl ge elke week toestanden ziet door coaches, spelers en scheidsrechters zit die constant geminimaliseerd, genegeerd of zelfs occasioneel opgehemeld worden. Dat kan er bij mij gewoon niet in. En uiteraard is niet alles van dezelfde grootte-orde, maar wat hoe groot is, is iets persoonlijk. Ik ben er zeker van dat velen redeneren "Ge zegt dit omdat ge van Genk zijt en ge jullie eigen fout wilt minimaliseren", maar ik vind oprecht het matennaaien, het faken van blessures (al snap ik wel dat ze dat semi collectief ifv de ramadan gedaan hebben) of hoe de bond doet over bepaalde fouten van de arbitrage erger dan zoiets. Maar het is inderdaad allemaal een onderdeel van "fair is dit niet". Dus van mij mogen ze het allemaal aanpakken. Maar dat is het: allemaal.
 
Al die inbreuken tegen Financial Fair Play, verlies en maar geld pompen lijken mij veel oneerlijker dan die paar minuten niet voetballen. Maar dat is natuurlijk niet zo zichtbaar.
En net kalender bekeken, 2 midweek matchen thuis zucht.
Dus iemand doet iets fout, ah dan mag ik ook iets totaal anders fout doen. Komaan he. FFP breaches moeten bestraft worden, maar deze belachelijke vertoning ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
201K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan