Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mathematisch is het verschil kleiner dan het daadwerkelijk is. Volgende week kan Antwerp al kampioen zijn, maar één slippertje volstaat om Union te zien passeren. En zelfs Racing Genk mag nog dromen van een mirakel. Wat zijn de scenario's voor de titel?
Goh, Genk pakt amper 4 op 12 in de Play offs. Dat is gewoon veel te weinig. Ik heb op de laatste dag van de transferperiode gezegd : Genk kiest voor de centen en verliest de titel. Paul is vervangen door een niet fitte speler en je hebt bijna de rest van de competitie moeten afwerken zonder spits. Daar scheelt het aan. Paul pakte de punten wel.
Gisteren klopte het dat Burgess rood moest hebben, maar de week ervoor ontsnapte zowel Munoz als Arteaga aan rood. Er is op dat vlak gewoon geen consequentie en iedereen heeft wel recht van klagen door al de scheidsrechterlijke dwalingen.
Iedereen lijkt Antwerp het voordeel te geven, en ok, ze hebben het natuurlijk in eigen hand.
Maar, die match tegen Union gaat echt heel hard worden, het is een echte kampioenenmatch en die kan imo alle kanten uit, de stress daarrond is niet te onderschatten en heeft Antwerp weinig ervaring mee.
Daarna krijgt Union thuis tegen Club imo toch de iets makkelijkere opdracht dan Antwerp uit op Genk.
Ik zie dat de volgende speeldag de matchen weer afzonderlijk staan geprogrammeerd. Dat kan toch gewoon niet meer. Deze moeten nu voor de knikkers toch echt samen worden gespeeld..
Het gaat niet simpel worden voor ons... In de gewone competitie daar verloren, in de halve finales daar eruit na penalty's, thuis in playoffs onze offday. Pfff hopen dat ze choken als de titel in handbereik is. Met een gelijkspel is de titel voor ons niet in eigen handen maar wel nog altijd haalbaar. Karel gaat behoudend beginnen denk ik.
Over gisteren... Zonder Teuma nog best OK gespeeld imo. Waarom we 2de helft niet aanvatten zoals de eerste is mij een raadsel. Maar 4/6 tegen Genk in de playoffs is alleszins niet slecht.