Jupiler Pro League 2022-2023

Dringend grote kuis nodig bij ons pff. Gewoon niemand die de bal wil en kan bijhouden. Zuur door die laatste minuut maar 2e helft was een ramp.
Maar goed, zit ons ook echt niet mee, ons geluk in de po's vorig jaar hebben we ook al terugbetaald lijkt me.

0/9 is echt wel beschamend als Club zijnde…
Voor een ploeg die 1/6 doet tegen Mechelen en Oostende heb je opeens wel veel praat. Alsof Gent het sowieso beter zou gedaan hebben?

Club heeft 1 helft echt goed gespeelt tegen Genk, Club was zeker de evenlnke tegen Union thuis en heeft nu Antwerp in eigen huis 1 helft voetballes gegeven. Bij Antwerp zat het flink mee. Club had moeten blijven spelen, maar verdienden absoluut niet te verliezen.

Voor een ploeg die 1/6 doet tegen Mechelen en Oostende heb je opeens wel veel praat. Alsof Gent het sowieso beter zou gedaan hebben?

Club heeft 1 helft echt goed gespeelt tegen Genk, Club was zeker de evenlnke tegen Union thuis en heeft nu Antwerp in eigen huis 1 helft voetballes gegeven. Bij Antwerp zat het flink mee. Club had moeten blijven spelen, maar verdienden absoluut niet te verliezen.
Eens het financiële plaatje vergelijken?
En vorige week al gezegd dat de kans groot is dat we 0/18 gingen halen.
Club fans delen graag uit maar zijn toch wel heel snel op de teentjes getrapt als er iemand iets zegt over hun ploeg.
Ze zijn vaak de eerste om iets te zeggen over een andere club :)

Denk persoonlijk dat Gent meer punten had gepakt in PO1 dan Brugge .
one word : Orban.

De Mil mag het van mij eens komen uitleggen. In zo een matchen Vermant eenzaam in de spits droppen. Dan weet je gewoon dat er geen dreiging meer komt en je voortdurend in het defensief gaat moeten. Breng dan toch Yaremchuk.

Club fans delen graag uit maar zijn toch wel heel snel op de teentjes getrapt als er iemand iets zegt over hun ploeg.
Jij doet alsof het een schande is om 0/9 te doen waarvan 2x uitwedstrijd tegen VERUIT de 3 beste ploegen van het seizoen. Tegen Union en Antwerp vandaag had een gelijkspel gewoon terecht geweest.

Maar nogmaals, waar is Gent? Nergens te bekennen. Om dan schande te gaan raaskallen slaagt nergens op. Thuis verliezen van een ploeg dat al gedegradeerd is en zo je plek weggooien van PO1, dàt is pas schande.

En financiële plaatje? Volledig de verdienste van en bestuur dat jarenlang goed werk levert. Dat jullie ondanks een een nieuw stadion nog steeds achterop hinken heeft Gent alleen maar te danken aan het wanbeleid van 2 badmutsen in hun ivoren toren.

Proficiat Antwerp, dik verdiende overwinning.
2 weken geleden als eens gezegd, als Antwerp kan winnen van Club zal het niet veel schelen.
Wat een mentaliteit!
De vele miljoenen die eril gepompt geweest zijn gaan beginnen lonen.
Overduidelijk dat Gent ook iemand moet vinden die er miljoenen wil inpompen.

Jij doet alsof het een schande is om 0/9 te doen waarvan 2x uitwedstrijd tegen VERUIT de 3 beste ploegen van het seizoen. Tegen Union en Antwerp vandaag had een gelijkspel gewoon terecht geweest.

Maar nogmaals, waar is Gent? Nergens te bekennen. Om dan schande te gaan raaskallen slaagt nergens op. Thuis verliezen van een ploeg dat al gedegradeerd is en zo je plek weggooien van PO1, dàt is pas schande.
Hoeveel miljoen is er geïnvesteerd?
Gent heeft een investeerder nodig die er ook miljoenen wil inpompen.
Zonder kapitaal ben je nergens.
0/9 is toch echt niet goed als club zijnde?
En thuis verliezen van Oostende is inderdaad een schande, beschamend zelfs.

Pot ketel zwart ze slayerke. Gij hebt u vaak genoeg meer met club bezig gehouden dan met Gent. En als ge dan antwoord kreeg was het weer drama. Hou deze zever dan ook maar achterwege.

Kdenk dat ik toch een andere match heb gezien dan anderen hier, de 1-2 valt volledig uit de lucht en het middenveld van Antwerp was onbestaande.

Pot ketel zwart ze slayerke. Gij hebt u vaak genoeg meer met club bezig gehouden dan met Gent. En als ge dan antwoord kreeg was het weer drama. Hou deze zever dan ook maar achterwege.
Ik geef toe dat ik graag uitdaagde in het verleden en strafpunten voor gekregen.
Dat is ondertussen toch al enkele seizoenen geleden ;)
Ik zeg niets verkeerd, verre van zelfs.
We uitdeelt moet ook kunnen incasseren ;)

En toch stinkt het hele zaakje op arbitrage vlak bij Antwerp. Als ge ziet wat voor fouten Antwerp mag maken zonder kaart, en hoe snel er bij de tegenstander Geel getrokken wordt... Dat stinkt.

Proficiat Antwerp, dik verdiende overwinning.
2 weken geleden als eens gezegd, als Antwerp kan winnen van Club zal het niet veel schelen.
Wat een mentaliteit!
De vele miljoenen die eril gepompt geweest zijn gaan beginnen lonen.
Overduidelijk dat Gent ook iemand moet vinden die er miljoenen wil inpompen.

Als her dan toch een andere ploeg moet zijn dan Club of Union, dan maar met lichte tegenzin Genk. Maar nooit Antwerp.
Genk heeft tenminste aantrekkelijk voetbal gespeeld dit seizoen.

Als her dan toch een andere ploeg moet zijn dan Club of Union, dan maar met lichte tegenzin Genk. Maar nooit Antwerp.
Genk heeft tenminste aantrekkelijk voetbal gespeeld dit seizoen.
Ik vrees er voor Solleke. Maar wat is dat met dat bier gooien? Ik zie dat nooit in Genk.

Antwerpen en Brugge zit vol met marginalen. Meer moet je er niet achter zoeken. Ik moet zelf altijd lachen wat er allemaal gebrabbeld wordt rondom mij in het plat west vlaams als ik nog eens ga kijken live. Vaak grappige dingen, maar even goed marginaal gedoe.
Maar bier gooien doen ze ver overal denk ik hoor. Ik lust geen bier, maar zelfs dan nog. Aan die prijzen moet je gek zijn om ermee te gooien.

Antwerpen en Brugge zit vol met marginalen. Meer moet je er niet achter zoeken. Ik moet zelf altijd lachen wat er allemaal gebrabbeld wordt rondom mij in het plat west vlaams als ik nog eens ga kijken live. Vaak grappige dingen, maar even goed marginaal gedoe.
Maar bier gooien doen ze ver overal denk ik hoor. Ik lust geen bier, maar zelfs dan nog. Aan die prijzen moet je gek zijn om ermee te gooien.
Ik ga niet meer naar Jan Breydel door de marginale supporters. Valt ook even mee dat het 120km rijden is enkel. Maar toch, die boeren in de tribune. Echt achterlijk.

Ik begrijp de instelling van Brugge niet. De eerste 20/30 minuten raken we geen bal. Brugge komt 2-0 voor met het perfecte spel. En vanaf dan zakken ze terug, beginnen ze tijd te rekken. Hoeveel verschillende spelers hadden er last van krampen, hoeveel tijd werd er getrokken bij elke doeltrap. Ipv door te duwen, en er nog een paar bij te maken, laten ze ons helemaal terug in de match komen en krijgen ze terecht het deksel op de neus.

Terug
Bovenaan