Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een ploeg die 1/6 doet tegen Mechelen en Oostende heb je opeens wel veel praat. Alsof Gent het sowieso beter zou gedaan hebben?0/9 is echt wel beschamend als Club zijnde…
Eens het financiële plaatje vergelijken?Voor een ploeg die 1/6 doet tegen Mechelen en Oostende heb je opeens wel veel praat. Alsof Gent het sowieso beter zou gedaan hebben?
Club heeft 1 helft echt goed gespeelt tegen Genk, Club was zeker de evenlnke tegen Union thuis en heeft nu Antwerp in eigen huis 1 helft voetballes gegeven. Bij Antwerp zat het flink mee. Club had moeten blijven spelen, maar verdienden absoluut niet te verliezen.

Denk persoonlijk dat Gent meer punten had gepakt in PO1 dan Brugge .Voor een ploeg die 1/6 doet tegen Mechelen en Oostende heb je opeens wel veel praat. Alsof Gent het sowieso beter zou gedaan hebben?
Club heeft 1 helft echt goed gespeelt tegen Genk, Club was zeker de evenlnke tegen Union thuis en heeft nu Antwerp in eigen huis 1 helft voetballes gegeven. Bij Antwerp zat het flink mee. Club had moeten blijven spelen, maar verdienden absoluut niet te verliezen.
Jij doet alsof het een schande is om 0/9 te doen waarvan 2x uitwedstrijd tegen VERUIT de 3 beste ploegen van het seizoen. Tegen Union en Antwerp vandaag had een gelijkspel gewoon terecht geweest.Eens het financiële plaatje vergelijken?
En vorige week al gezegd dat de kans groot is dat we 0/18 gingen halen.
Club fans delen graag uit maar zijn toch wel heel snel op de teentjes getrapt als er iemand iets zegt over hun ploeg.
Ze zijn vaak de eerste om iets te zeggen over een andere club![]()
Hoeveel miljoen is er geïnvesteerd?Jij doet alsof het een schande is om 0/9 te doen waarvan 2x uitwedstrijd tegen VERUIT de 3 beste ploegen van het seizoen. Tegen Union en Antwerp vandaag had een gelijkspel gewoon terecht geweest.
Maar nogmaals, waar is Gent? Nergens te bekennen. Om dan schande te gaan raaskallen slaagt nergens op. Thuis verliezen van een ploeg dat al gedegradeerd is en zo je plek weggooien van PO1, dàt is pas schande.
Pot ketel zwart ze slayerke. Gij hebt u vaak genoeg meer met club bezig gehouden dan met Gent. En als ge dan antwoord kreeg was het weer drama. Hou deze zever dan ook maar achterwege.Eens het financiële plaatje vergelijken?
En vorige week al gezegd dat de kans groot is dat we 0/18 gingen halen.
Club fans delen graag uit maar zijn toch wel heel snel op de teentjes getrapt als er iemand iets zegt over hun ploeg.
Ze zijn vaak de eerste om iets te zeggen over een andere club![]()
Ik geef toe dat ik graag uitdaagde in het verleden en strafpunten voor gekregen.Pot ketel zwart ze slayerke. Gij hebt u vaak genoeg meer met club bezig gehouden dan met Gent. En als ge dan antwoord kreeg was het weer drama. Hou deze zever dan ook maar achterwege.

Proficiat Antwerp, dik verdiende overwinning.
2 weken geleden als eens gezegd, als Antwerp kan winnen van Club zal het niet veel schelen.
Wat een mentaliteit!
De vele miljoenen die eril gepompt geweest zijn gaan beginnen lonen.
Overduidelijk dat Gent ook iemand moet vinden die er miljoenen wil inpompen.
Ik vrees er voor Solleke. Maar wat is dat met dat bier gooien? Ik zie dat nooit in Genk.Als her dan toch een andere ploeg moet zijn dan Club of Union, dan maar met lichte tegenzin Genk. Maar nooit Antwerp.
Genk heeft tenminste aantrekkelijk voetbal gespeeld dit seizoen.
Ik ga niet meer naar Jan Breydel door de marginale supporters. Valt ook even mee dat het 120km rijden is enkel. Maar toch, die boeren in de tribune. Echt achterlijk.Antwerpen en Brugge zit vol met marginalen. Meer moet je er niet achter zoeken. Ik moet zelf altijd lachen wat er allemaal gebrabbeld wordt rondom mij in het plat west vlaams als ik nog eens ga kijken live. Vaak grappige dingen, maar even goed marginaal gedoe.
Maar bier gooien doen ze ver overal denk ik hoor. Ik lust geen bier, maar zelfs dan nog. Aan die prijzen moet je gek zijn om ermee te gooien.