Jupiler Pro League 2022-2023

Zegt compleet niks.
Wie weet heeft Standard net een paar spelers met een fysieke voorsprong op de anderen, en over enkele jaren wanneer die voorsprong is bijgebeend nadat de andere jongeren hun groeischeuten hebben gekregen, speelt Standard Jeugd niks meer klaar. Beetje zoals dit seizoen in 1B ze bij de zwaksten van de jeugdploegen horen.
En die jeugdploegen kunnen ook leeggeplukt worden voor ze A-materiaal zijn.
Hier lees je toch iets :D

Dus als je ploegen het goed doen, dan wilt dat niks zeggen over je academie?
Wat is dan een goede graadmeter?

Net zoals één ploeg, de beloften van Standard, niet de ganse academie vertegenwoordigd (en ze zich trouwens gewoon gered hebben in 1B wat zeker geen slecht resultaat is).

Hier lees je toch iets :D

Dus als je ploegen het goed doen, dan wilt dat niks zeggen over je academie?
Wat is dan een goede graadmeter?

Net zoals één ploeg, de beloften van Standard, niet de ganse academie vertegenwoordigd (en ze zich trouwens gewoon gered hebben in 1B wat zeker geen slecht resultaat is).

NIemand zegt dat je niet trots mag zijn op je academie, maar om te gaan stellen dat je de beste academie hebt omdat je 2x kampioen bent geworden, is gewoon niet nodig. Het betreft U-14/15, daar speelt zoveel meer bij dan wat jij insinueert.

Je kan het ook anders bekijken, de resultaten worden slechter naarmate jullie spelers ouder worden. Zowel uw U-18 als U-23 is slechter dan de rest van de G-5.
Wat zou dat dan willen zeggen? Misschien dat jullie jeugdscouting heel goed is, maar de opleiding juist niet?

NIemand zegt dat je niet trots mag zijn op je academie, maar om te gaan stellen dat je de beste academie hebt omdat je 2x kampioen bent geworden, is gewoon niet nodig. Het betreft U-14/15, daar speelt zoveel meer bij dan wat jij insinueert.

Je kan het ook anders bekijken, de resultaten worden slechter naarmate jullie spelers ouder worden. Zowel uw U-18 als U-23 is slechter dan de rest van de G-5.
Wat zou dat dan willen zeggen? Misschien dat jullie jeugdscouting heel goed is, maar de opleiding juist niet?
En "niet nodig" 😅 Jij doet precies alsof ik hier iemand mee beledig.
Onze U23 is enkel slechter dan Club en Anderlecht.

Goede match gefloten, die penalty bal komt van eigen lichaam ik denk dat die regel er nog is dat dit dan geen penalty moet zijn.
Denk dat niemand het nog weet, knappe sfeer daar genk nu hun hoofd koel houden maar ik denk dat de titel naar antwerp gaat.
Spelen realistisch voetbal en zitten in goede flow...en met een kern met ervaring.
Als ik nu moet kiezen zeg ik antwerp.

https://sporza.be/nl/2023/05/07/mar...en-titelfavoriet-absoluut-niet~1683486760477/

Reacties als deze zijn toch zo belachelijk als iets. Je mag best toegeven dat je een titelfavoriet bent hoor. Net de beker en de eerste twee wedstrijden vd Play-Offs gewonnen, dan mag je zoiets gewoon achterwege laten.
"Het ligt zo dicht bij elkaar. We staan met z'n drieën op 1 punt. Spreek je dan van een titelfavoriet?"

Heeft hij wel een punt vind ik. "Titelfavoriet" impliceert dat er 1 ploeg echt bovenuit steekt maar het zit zo dicht bij elkaar momenteel, zowel qua punten als qua spelniveau. Wij verliezen van Brugge en Genk wint Union en de kaarten liggen weer helemaal anders.
Ik weet niet of Antwerp elke match op deze intensiteit kan spelen. Dit niveau van pressing spelen, overal op het veld, is fysiek echt heel zwaar.

https://sporza.be/nl/2023/05/07/mar...en-titelfavoriet-absoluut-niet~1683486760477/

Reacties als deze zijn toch zo belachelijk als iets. Je mag best toegeven dat je een titelfavoriet bent hoor. Net de beker en de eerste twee wedstrijden vd Play-Offs gewonnen, dan mag je zoiets gewoon achterwege laten.
De beker staat daar toch los van want dat was tegen Mechelen. Voor de playoffs waren ze geen favoriet. Ja ze staan eerste maar het is wel na 2 matchen. Dus ik snap wel dat ze zeggen dat ze nog niet de favoriet zijn.

Laatst bewerkt:
De beker staat daar toch los van want dat was tegen Mechelen. Voor de playoffs waren ze geen favoriet. Ja ze staan eerste maar het is wel na 2 thuis matchen. Dus ik snap wel dat ze zeggen dat ze nog niet de favoriet zijn.
Woensdag hebben we op Union gespeeld. Dus we spelen nog thuis tegen Brugge en Union.

"Het ligt zo dicht bij elkaar. We staan met z'n drieën op 1 punt. Spreek je dan van een titelfavoriet?"

Heeft hij wel een punt vind ik. "Titelfavoriet" impliceert dat er 1 ploeg echt bovenuit steekt maar het zit zo dicht bij elkaar momenteel, zowel qua punten als qua spelniveau. Wij verliezen van Brugge en Genk wint Union en de kaarten liggen weer helemaal anders.
Ik weet niet of Antwerp elke match op deze intensiteit kan spelen. Dit niveau van pressing spelen, overal op het veld, is fysiek echt heel zwaar.
Haha, goeieke :unsure:
Met ons niveau gaan we al mogen blij zijn als we toch iets van punten pakken ergens toevallig, laatste speeldag ofzo.

Wanneer wordt tribune 2 eindelijk afgebroken? Doet pijn aan de ogen om die lege tribune te zien. Zonde eigenlijk aangezien Antwerp minstens 20000 supporters kan hebben ipv 12000 nu
Vraag ik mij ook af. Zit dat niet nog steeds muurvast omdat 1 of andere madame eigenaar is van de gronden? Dat is het laatste dat ik erover las (wel heel even geleden).

Hoeveel schorsing zou Trésor krijgen?

Minstens twee dagen zeker. Voor de rest hangt het af van het verslag en wat ze nemen uit die indicatieve tabel.
Oyen zijn invalbeurt was hoopgevend :unsure:

Sowieso had Genk tijdens het seizoen al moeite met de pressing en dat is nu niet anders gebleken.

Vraag ik mij ook af. Zit dat niet nog steeds muurvast omdat 1 of andere madame eigenaar is van de gronden? Dat is het laatste dat ik erover las (wel heel even geleden).
Yep, Hij zou een tribune moeten zetten op iemand anders zijn grond. Waardoor de inkomsten en dergelijke niet voor hen zijn ofzoiets. Dus dat zal nog even duren vrees ik

Terug
Bovenaan