Jupiler Pro League 2022-2023

Het zou me toch verbazen moest Keita volgens seizoen gewoon voor OHL spelen, ook al gaat Antwerp die optie van 10 miljoen niet lichten.

Club NXT inderdaad wel, maar bovenstaande dingen zegt wel iets natuurlijk.

Zegt compleet niks.
Wie weet heeft Standard net een paar spelers met een fysieke voorsprong op de anderen, en over enkele jaren wanneer die voorsprong is bijgebeend nadat de andere jongeren hun groeischeuten hebben gekregen, speelt Standard Jeugd niks meer klaar. Beetje zoals dit seizoen in 1B ze bij de zwaksten van de jeugdploegen horen.
En die jeugdploegen kunnen ook leeggeplukt worden voor ze A-materiaal zijn.

Dat staflid van Genk (Olivieri?) ook nog geluk gehad met geel. Kompany heeft zo eens rood gekregen na nog een wegwerpgebaar te maken nadat hij al geel had gekregen.

Toch zeer kleine reacties van Genk zijnde.
Wat een bende kleine kinderen.
Slechte verliezers.
Ze kunnen niet om met de stress, ook tegen Club waren ze al zeer nerveus, Antwerp nu 2x tegen Club… denk dat het binnen is voor hun want als we al niks tegen Union of genk kunnen pakken dan zeker niet tegen antwerp

Ze kunnen niet om met de stress, ook tegen Club waren ze al zeer nerveus, Antwerp nu 2x tegen Club… denk dat het binnen is voor hun want als we al niks tegen Union of genk kunnen pakken dan zeker niet tegen antwerp
Club - Antwerp blijft wel altijd een aparte wedstrijd. Ik zie ons daar geen twee keer verliezen hoor.

Dat staflid van Genk (Olivieri?) ook nog geluk gehad met geel. Kompany heeft zo eens rood gekregen na nog een wegwerpgebaar te maken nadat hij al geel had gekregen.

Had echt gewoon rood verdiend. Belachelijk waarmee zo'n mensen wegkomen.

Die Aziz viel mij al gans zijn speeltijd op als zijnde iemand die vrij dom speelt, vooral dan qua fysiek spel en attitude.

Wanneer wordt tribune 2 eindelijk afgebroken? Doet pijn aan de ogen om die lege tribune te zien. Zonde eigenlijk aangezien Antwerp minstens 20000 supporters kan hebben ipv 12000 nu

Terug
Bovenaan