Jupiler Pro League 2022-2023

Hoezo altijd prijs? We wonnen toch, of niet?
Gewoon een vreselijk dwaze maar menselijke fout, meer niet . Zoek daar nu toch altijd geen halve complotten achter
Ale kom Pegasus, bekijk maar eens de voorgaande 2 wedstrijden opnieuw tegen Standard.
Er wordt minstens 1 flagrante fase in ons nadeel gefloten.
Die handsfase van Emond bv al vergeten?
Of Bodart die met de vuist een speler van Gent bijna K.O slaat?
Een menselijke fout allemaal goed en wel maar dit is gewoon amateuristisch.
Een 100% geldig doelpunt wordt door amateurisme afgekeurd.
En dan vragen ze zich af waarom er geen enkele Belgische scheidsrechter Europees fluit.

Ik weet best wat er vorige jaren allemaal fout liep, maar ik steek het vooral op incompetentie zonder er veel meer achter te zoeken

Ik weet best wat er vorige jaren allemaal fout liep, maar ik steek het vooral op incompetentie zonder er veel meer achter te zoeken
Ik zeg toch duidelijk dat het altijd prijs is tegen Standard en dat het een bende amateurs zijn ;)
Soit, belangrijke 3 punten. Thuis nog 2 keer winnen en het is binnen :)

Net even naar de jeugdreeksen gekeken (U-18 tot U13 (Vanaf U12 kon ik de klassementen niet vinden).
Blijkt toch dat we de betere, zo niet de beste academie hebben. Anderlecht doet het ook goed.
Club valt wel wat tegen.

Standard:
U18 6de
U16 3de
U15 kampioen
U14 kampioen
U13 3de

Gent:
U18 kampioen
U16 7de
U15 6de
U14 9de
U13 7de

Anderlecht:
U18 2de
U16 2de
U15 3de
U14 4de
U13 kampioen

Genk:
U18 4de
U16 kampioen
U15 2de
U14 4de
U13 7de

Club Brugge:
U18 5de
U16 5de
U15 4de
U14 5de
U13 5de

Antwerp:
U18 8de
U16 6de
U15 7de
U14 3de
U13 4de

Club NXT heeft jullie anders wel allemaal opgegeten precies. Nu blijft het wel jeugdvoetbal en zijn de resultaten ondergeschikt aan de ontwikkeling van de spelers.

Club NXT heeft jullie anders wel allemaal opgegeten precies. Nu blijft het wel jeugdvoetbal en zijn de resultaten ondergeschikt aan de ontwikkeling van de spelers.
Club NXT inderdaad wel, maar bovenstaande dingen zegt wel iets natuurlijk.

Terug
Bovenaan