Jupiler Pro League 2022-2023

Kvind dat "niet meespelen qua titelkansen" ook gewoon beter meevallen als ze er bij ons over doen. Ondanks ons goed spel, sputterden de resultaten en dan moogt ge nog honderd keer (terecht) zeggen dat ge meer verdiende tegen STVV, Union, Antwerp, ... maar het feit bleef dat de voorsprong verdween als sneeuw voor de zon. Dan snap ik dat in de ogen van vele persjongens het momentum bij andere teams als ons ligt. Maar diezelfde pers was wel heel enthousiast over onze match.

En bovendien is een titel van Union of Antwerp momenteel iets uniekers en "toffers" in de ogen van veel in principe neutrale mensen dan de vijfde titel in 25 jaar van KRC Genk.

En bovendien is een titel van Union of Antwerp momenteel iets uniekers en "toffers" in de ogen van veel in principe neutrale mensen dan de vijfde titel in 25 jaar van KRC Genk.
yep idd, en het feit dat Limburg zijn eigen krant heeft zal ook wel ergens meespelen dat die andere kranten meer focussen op de andere ploegen vermoed ik?

PO's zijn een rollercoaster en momenteel ziet het er weer een paar dagen uit alsof het tussen Antwerp en Genk gaat gaan. En volgende week kan dat Antwerp en Union zijn. En dan ineens Union en Genk... We zien wel.
Ik heb ook al vanalles gelezen in de media, gaande van 18/18 voor Club Brugge tot decompressie voor Antwerp na de bekerfinale. Ik vrees dat het nog een lange maand wordt waarin de waan van de dag de media zal blijven overheersen. Goed nieuws voor sommige journalisten wiens neus niet verder reikt dan een week lang maar voorlopig vallen er gewoon geen conclusies te trekken. Enkel Club zie ik geen 12 punten meer goedmaken op Genk maar die zullen ongetwijfeld nog wel hun rol willen spelen.

Hoe zit het met de Antwerp-fans en hun relatie met Samatta? Ik vroeg mij dat gisteren ineens af.
Positief denk ik, heeft altijd veel inzit getoond en ook al was hij vooral invaller alles bij elkaar 9 doelpunten.
In de pers heeft Genk nog niet meegespeeld allesinds. Vorige week was Union de grote favoriet, nu Antwerp
In de artikels die ik heb gelezen waren de kansen voor de 3 toch ongeveer evenwaardig en dan Brugge als scherprechter.
Antwerpen ook he!
Ja maar de meeste Antwerp supporters moeten niet veel hebben van de GVA 😅

bon, als genkies elkaar al beginnen tegenspreken :biglaugh:
Gij zijt dan toch verkeerd met dit. Ik zeg dat de pers lyrisch was over onze match tegen Brugge. Ik zeg nergens dat de pers ons de absolute titelkandidaat heeft genoemd. Dat is ook wat Glenn zegt. Dus wel begrijpend lezen.

Terug
Bovenaan