Jupiler Pro League 2022-2023

Weet je wie ik nu eens echt zwak vind? Die linksback van Antwerp, Bataille.
Als tegenstander moet je toch vol op de rechts flank inzetten. Ik vind die kerel zo stuntelig overkomen..

Als tegenstander moet je toch vol op de rechts flank inzetten. Ik vind die kerel zo stuntelig overkomen..

Ik ben er ook geen fan van, maar ik vond hem de voorbije wedstrijden altijd wel sterk spelen. Weinig op aan te merken (jammer genoeg).

De stukjes dat ik gezien heb van die match tegen Kortrijk, deed Kortrijk over die flank Antwerp ook echt pijn. Maar @quo_vadis mag dat bevestigen of net weerleggen. Of iemand van de Antwerp supporters hier.

Ik had bij Vanaken toch ook wel het gevoel dat die gemiste transfer hem parten speelde dit seizoen. Was toch een heel pak zwakker dan de voorbije jaren.

Ik vraag me af of ze hem toch niet beter voor een mooi bedrag hadden laten gaan.
Ik vermoed dat ze die echt zakken geld hebben aangeboden + een contractverlenging zodat hij nog vijf jaar gebeiteld zit.
Nochtans, in zijn plaats had ik wel de sprong gewaagd, maar is dat moeilijk in te schatten want is ook net vader geworden in die transferperiode als ik mij niet vergis. Dat speelt ook een rol.

Bataille is in aanvallend opzicht onze sterkste back maar defensief laat hij wel vaak steken vallen. Al is dat er de laatste tijd ook flink op gebeterd. Niettegenstaande is het wel duidelijk dat de sterkte van onze ploeg de centrale as is (Alderweireld, Pacho, Vermeeren, Keita, Stengs, Janssen) en dat de flanken toch van een niveau lager zijn, zowel de verdedigers als de aanvallers.

Het is veelzeggend eigenlijk dat Muja, opgepikt voor een appel en een ei in Kosovo, onze beste flankspeler is na Nieuwjaar. Spijtig dat Miyoshi en Valencia na een goede start geblesseerd zijn uitgevallen.

Kan je Paul dit kwalijk nemen? Als dat echt jouw droom / ambitie is, waarom niet? Southampton is nu ook niet zo’n prutsploeg en brengen mooi voetbal. Het is perfect mogelijk dat na degradatie hij wel meer zijn draai vindt of aan de bak komt. In de Championship spelen is geen straf hè.
Ik vind wel van, eigenlijk. Southampton zat toen ook al in een zeer benarde situatie hé.

Ik snap hem volledig dat hij Premier League wil spelen, maar om nu Genk (en een mogelijke titel) te verlaten voor een club die in acuut degradatiegevaar verkeert? Tenzij hij er natuurlijk vrede mee nam dat hij het seizoen erop mogelijks Championship ging spelen.

Ik vind wel van, eigenlijk. Southampton zat toen ook al in een zeer benarde situatie hé.

Ik snap hem volledig dat hij Premier League wil spelen, maar om nu Genk (en een mogelijke titel) te verlaten voor een club die in acuut degradatiegevaar verkeert? Tenzij hij er natuurlijk vrede mee nam dat hij het seizoen erop mogelijks Championship ging spelen.
Spelen is een groot woord :unsure:

Straks alweer onmiddellijk play-off voetbal. Hoera!
Is dat nu zo snel door het WK dat ze zelfs geen weekend kunnen wachten na de bekerfinale?

Pffft rip KV Kortrijk. Leterme en Verhelst (onze 2 belangrijkste leidinggevende) stappen op uit onvrede met onze eigenaar Tan omdat hij alle inkomende boden op de club weigert en steeds meer vraagt :rolleyes:

Ben nu tijdje weg uit bestuur maar wat ik nog hoorde was Verhelst nu echt geen drama. Nuja benieuwd wie Leterme komt oprapen want die jongen kan echt wel een club runnen.

Ben nu tijdje weg uit bestuur maar wat ik nog hoorde was Verhelst nu echt geen drama. Nuja benieuwd wie Leterme komt oprapen want die jongen kan echt wel een club runnen.
Zie die nog makelaar worden. Heeft genoeg gezien wie het grote geld binnenharkt en er niet veel moet voor doen

Terug
Bovenaan