Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je wie ik nu eens echt zwak vind? Die linksback van Antwerp, Bataille.
Als tegenstander moet je toch vol op de rechts flank inzetten. Ik vind die kerel zo stuntelig overkomen..
De stukjes dat ik gezien heb van die match tegen Kortrijk, deed Kortrijk over die flank Antwerp ook echt pijn. Maar @quo_vadis mag dat bevestigen of net weerleggen. Of iemand van de Antwerp supporters hier.Weet je wie ik nu eens echt zwak vind? Die linksback van Antwerp, Bataille.
Als tegenstander moet je toch vol op de rechts flank inzetten. Ik vind die kerel zo stuntelig overkomen..
Ik vermoed dat ze die echt zakken geld hebben aangeboden + een contractverlenging zodat hij nog vijf jaar gebeiteld zit.Ik had bij Vanaken toch ook wel het gevoel dat die gemiste transfer hem parten speelde dit seizoen. Was toch een heel pak zwakker dan de voorbije jaren.
Ik vraag me af of ze hem toch niet beter voor een mooi bedrag hadden laten gaan.
Hoe is het eigenlijk met hen? Zijn ze op de terugweg of gaat het eerder iets zijn voor volgend seizoen?Spijtig dat Miyoshi en Valencia na een goede start geblesseerd zijn uitgevallen.
True, maar heeft afaik weinig druk gezet om te vertrekken.Maar wou wel graag naar West Ham, toch? Ook al gaat hij inderdaad vrij verstandig (sportief gezien) met zijn carrière om.
Myoshi traint al terug mee met de groep zag ik.Hoe is het eigenlijk met hen? Zijn ze op de terugweg of gaat het eerder iets zijn voor volgend seizoen?
Idd. Contract loopt wel af dit seizoen, geen idee of ze dat gaan verlengen.Myoshi traint al terug mee met de groep zag ik.
Ik vind wel van, eigenlijk. Southampton zat toen ook al in een zeer benarde situatie hé.Kan je Paul dit kwalijk nemen? Als dat echt jouw droom / ambitie is, waarom niet? Southampton is nu ook niet zo’n prutsploeg en brengen mooi voetbal. Het is perfect mogelijk dat na degradatie hij wel meer zijn draai vindt of aan de bak komt. In de Championship spelen is geen straf hè.
Spelen is een groot woordIk vind wel van, eigenlijk. Southampton zat toen ook al in een zeer benarde situatie hé.
Ik snap hem volledig dat hij Premier League wil spelen, maar om nu Genk (en een mogelijke titel) te verlaten voor een club die in acuut degradatiegevaar verkeert? Tenzij hij er natuurlijk vrede mee nam dat hij het seizoen erop mogelijks Championship ging spelen.

Vorig jaar was het al vorige week eerste speeldag: https://sporza.be/nl/matches/voetba...-antwerp-buchanan-matchwinnaar~1623180185873/Straks alweer onmiddellijk play-off voetbal. Hoera!
Is dat nu zo snel door het WK dat ze zelfs geen weekend kunnen wachten na de bekerfinale?
Leterme is een ramp. En Verhelst was nodig voor de verkoop van de club, mag je echt niet onderschatten maar idd liever hij weg dan LetermeLeterme is een aderlatining, Verhelst niet echt
Ben nu tijdje weg uit bestuur maar wat ik nog hoorde was Verhelst nu echt geen drama. Nuja benieuwd wie Leterme komt oprapen want die jongen kan echt wel een club runnen.

Zie die nog makelaar worden. Heeft genoeg gezien wie het grote geld binnenharkt en er niet veel moet voor doenBen nu tijdje weg uit bestuur maar wat ik nog hoorde was Verhelst nu echt geen drama. Nuja benieuwd wie Leterme komt oprapen want die jongen kan echt wel een club runnen.
Of een club vinden met een setup zoals bij Mannaert.Zie die nog makelaar worden. Heeft genoeg gezien wie het grote geld binnenharkt en er niet veel moet voor doen