Jupiler Pro League 2022-2023

De Mil krijgt nog 6 finales, al weet ik niet of het voor Mannaert/BvH überhaupt een optie is om De Mil T1 te laten.

Ik denk wel dat HvH het 2 seizoenen erg goed zou doen bij Club, maar ook niet langer. Hein heeft altijd een houdbaarheidsdatum.
Hoezo 6 finales? Ik denk net dat Club zeer relaxed gaat kunnen spelen net omdat de kloof zo groot is, ik geloof niet dat er veel druk op De Mil of de ploeg zal zijn vanuit het bestuur, die zijn allang blij dat het geen rampseizoen is zoals bij onze paarse vrienden.

De Mil krijgt nog 6 finales, al weet ik niet of het voor Mannaert/BvH überhaupt een optie is om De Mil T1 te laten.

Ik denk wel dat HvH het 2 seizoenen erg goed zou doen bij Club, maar ook niet langer. Hein heeft altijd een houdbaarheidsdatum.
Als De Mil het goed doet moet je hem nu de kans geven denk ik, er zijn geen betrouwbare trainersopties op de markt. HvH is een groot risico als topploeg zijnde. Tactische flexibiliteit is nooit Hein zijn sterkste punt geweest. Ik denk ook niet dat zijn relatief zure manier van communiceren bij Club zou pakken.

Dit moet zo onverhoopt zijn voor club door het falen van Gent de laatste 2 speeldagen dat ze nu toch echt wel een boost moeten hebben gekregen. En het spel van de laatste 2 speeldagen tegen Westerlo en Eupen waren op dat vlak toch ook gewoon goed en hoopgevend. Benieuwd wat dit zal geven tegen de 3 andere PO1 ploegen.

Iedere speeldag zal een nieuwe stand geven vermoed ik.

wel grappig ergens dat de brugge-fans hun ploeg alsnog kampioen zien spelen. derde plaats zou wel haalbaar moeten zijn, maar meer zal er niet in zitten (voor eenders wie P4 zou gehaald hebben)

wel grappig ergens dat de brugge-fans hun ploeg alsnog kampioen zien spelen. derde plaats zou wel haalbaar moeten zijn, maar meer zal er niet in zitten (voor eenders wie P4 zou gehaald hebben)
oei die posts heb ik dan toch gemist?

Kampioen spelen met 8 punten achterstand op 2 ploegen met slechts 6 wedstrijden, da's nog geen klein beetje onrealistisch. Vandaar ook dat ik zeg dat er bij ons geen druk op zit en dat ze wel eens heel goed zouden kunnen spelen, maar kampioen, nee, daarvoor is het verschil te groot.

Eventueel 3e plaats als één van de eerste 3 er compleet onderdoor gaat of zo, maar again, we zijn al lang blij als dat ECL ticket binnen gaat zijn (hup hup Antwerp :biglaugh: )

Ik begrijp dat het een mokerslag is, maar in kwartfinale eruit vliegen Europees tegen een betere ploeg en op een haar na po1 missen is toch gewoon een goed seizoen voor Gent? :unsure:

Po1 halen had het super gemaakt, maar ik vind het wel jammer dat er zo een negativiteit heerst. Zoveel blessures, belangrijke spelers verloren en alsnog bijna Po1 halen? Chapeau

Vraag mij wel af of de Brugge fans die vorig jaar zaten te lachen met Anderlecht die de PO1 kwalificatie zogezegd vierde alsof ze kampioen waren, inzien hoe onnozel die kritiek was. Brugge doet nu, meer dan terecht, hetzelfde. ;)

Vraag mij wel af of de Brugge fans die vorig jaar zaten te lachen met Anderlecht die de PO1 kwalificatie zogezegd vierde alsof ze kampioen waren, inzien hoe onnozel die kritiek was. Brugge doet nu, meer dan terecht, hetzelfde. ;)
Denk dat dat toen wel maar om een persoon ging hier. Niet moeilijk om te raden wie :biglaugh:

Ik begrijp dat het een mokerslag is, maar in kwartfinale eruit vliegen Europees tegen een betere ploeg en op een haar na po1 missen is toch gewoon een goed seizoen voor Gent? :unsure:

Po1 halen had het super gemaakt, maar ik vind het wel jammer dat er zo een negativiteit heerst. Zoveel blessures, belangrijke spelers verloren en alsnog bijna Po1 halen? Chapeau
Over gans het seizoen bekeken ok. Maar die laatste 2 speeldagen waren ze toch serieus teleurstellend op het veld qua voetbal en mentaliteit.

Iemand die de impact kan inschatten van het vertrek Ngadeu?

Eupen en laatste speeldagen toch altijd vreemde scores, heb op het einde meer naar gent zitten kijken dan naar Club :)
Natuurlijk blij dat we erbij zijn, meer dan scherprechter gaan we niet zijn in po1.

Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat het nu eigenlijk totaal onverhoopt was. Quasi niemand gaat dit nog verwacht hebben en dat het dan nog 'tegen' Gent was, maakt het natuurlijk extra zoet.

Waren de rollen omgekeerd en moest Brugge 'gewoon' winnen om de plaats te verzekeren, dan was de vreugde ook niet zo extreem geweest gok ik.

En ik hoop dat er bij de mede clubsupporter toch ook wel een portie zelfspot/cynisme bij was dat het zover moest komen.

Haha, het is wel genieten vandaag op't werk met mijn Gent-collega's :laugh:
Mijn Werkoutfit lag snel klaar zondagavond

e381dd0ccabe1b35978641ec04a6c05bb24d1de6.jpg

Tuurlijk mag er even gelachen worden met Gent en uit de bol gaan maar is gewoon in de competitie verloren seizoen geweest.
Plaats 3 of 4 en met de beentjes open tegen Union, dat was de reactie vorig jaar van de supporters van andere ploegen. Wel als we niet winnen in Genk, stel ik hetzelfde voor.

Tuurlijk mag er even gelachen worden met Gent en uit de bol gaan maar is gewoon in de competitie verloren seizoen geweest.

Plaats 3 of 4 en met de beentjes open tegen Union, dat was de reactie vorig jaar van de supporters van andere ploegen. Wel als we niet winnen in Genk, stel ik hetzelfde voor.
Ik denk zelfs niet dat we met de beentjes open moeten spelen om te verliezen van dit Union :wink:

Puntje(s) pakken in Genk zou wel nice zijn op openingsspeeldag,we hebben niks te verliezen dus direct uitmatch bij de leider is ideale loting eigenlijk

Terug
Bovenaan