Jupiler Pro League 2022-2023

Niet om een polemiek te starten, maar wat vind je bvb irritant aan Lang?
Ik als Club supporter zie zijn gedrag met een blauwe bril. Hij praat plat Rotterdams en geeft niet de meest intelligente interviews, maar irritant vind ik hem bvb niet. Maakt altijd zn truitje nat en zien we graag. Ik vind Buchanan veel irritanter bvb
Het publiek uitdagen , maar ook elke keer hij scoort .
Ga vieren met je supporters , maar de tegendander uitdagen vind hij belangrijker .
Buchanan is gewoon irritanter door zen vuil fouten .

Het publiek uitdagen , maar ook elke keer hij scoort .
Ga vieren met je supporters , maar de tegendander uitdagen vind hij belangrijker .
Buchanan is gewoon irritanter door zen vuil fouten .

Ocharme die groep volwassen mannen zeg. 1 persoon komt met de vinger op de mond voor hun vak staan, wat een trauma's moet dat niet opleveren. Niet moeilijk dat de psychologen maanden op voorhand volgeboekt zitten.

Ocharme die groep volwassen mannen zeg. 1 persoon komt met de vinger op de mond voor hun vak staan, wat een trauma's moet dat niet opleveren. Niet moeilijk dat de psychologen maanden op voorhand volgeboekt zitten.
Hij is zelfs zo erg dat er een volwassen man zijn halve pint er naar wou smijten! Schorsen die Lang.

WTF is dat met Da Cruz, geen bal in de wijde omgeving en gewoon beginnen duwen in de rug. En dan doen alsof er niets was…

Kan je toch van zoveel situaties zeggen waar je natuurlijk uw arm strekt. Nu neemt die arm echt wel enrom veel ruimte in.
Idd dat klopt maar de ene week telt dit wel als steunarm en nu plots niet. Als het de andere keren volgens het reglement is dan is het nu geen penalty. Als het wel penalty is volgens het reglement dan zijn ze al die andere keren mis.

Deze middag:
7gsst3.jpg

Deze avond:
7gss2u.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan