Jupiler Pro League 2022-2023

Ge moet ook ni blijven haten he :) , gast speelt een goei match ze
Aanvallend wel.
Verdedigend zie ik hem nog te vaak uit positie lopen of domme keuzes maken

Zet Trebel of Arnstadt op de 6 en we hebben een probleem zo.
Infiltraties zijn wel heel goed en ook waarom we hem hebben gehaald. Enkel nog te onzeker in de 16

Eupen toch een venijnig ploegje. Helpt ook wel niet dat de scheids de lichte foutjes steeds in het voordeel van Eupen fluit.

Deze wedstrijd toch echt al wel een slagveld. Elke wissel dat we al hebben moeten doen was voor blessure redenen...

Ref fluit echt wel gewoon elke keer er een Eupen speler zich laat vallen

Het is en blijft toch nog min of meer n contactsport hè man

Ik vind dat toch ook geen penalty...en ik ben dan nog een Club-supporter. Waar moet ge met diejen arm naartoe?

Nu is dat weer De Bilde in de commentator stoel. Welke macht heeft die over de VTM- en Eleven-bonzen? Elke Rode Duivels match en quasi altijd de JPL-matchen met veel kijkers, mag die commentator zijn. Terwijl die kerel zowat de meest irritante commentator moet zijn, en ook als mens gewoon een heel onaardige man is.
Zeer vreemd.

Zo een penalty is dubbel, als aanvaller weet je dat de arm er is. Maar dat zou ook geen excuus mogen zijn voor de verdedigers om alles zomaar mee te pakken in een sliding. De ene lijkt dan wel meer bewust of "fout" maar de enige oplossing is zwart-wit en alles (niet) fluiten, maar dat voelt ook fout aan.

Nu is dat weer De Bilde in de commentator stoel. Welke macht heeft die over de VTM- en Eleven-bonzen? Elke Rode Duivels match en quasi altijd de JPL-matchen met veel kijkers, mag die commentator zijn. Terwijl die kerel zowat de meest irritante commentator moet zijn, en ook als mens gewoon een heel onaardige man is.
Zeer vreemd.
Hij heeft wellicht de VTM- en Eleven bonzen afgedreigd met zijn welbekende rechter🥊

Al shotte die bij Deinze , blijft de meest irritante speler ever , goeie voetballer wel

Niet om een polemiek te starten, maar wat vind je bvb irritant aan Lang?
Ik als Club supporter zie zijn gedrag met een blauwe bril. Hij praat plat Rotterdams en geeft niet de meest intelligente interviews, maar irritant vind ik hem bvb niet. Maakt altijd zn truitje nat en zien we graag. Ik vind Buchanan veel irritanter bvb

Terug
Bovenaan