Jupiler Pro League 2022-2023

Daar zitten ze ze maar 1ne keer om de 2 weken, in het trainingscomplex zitten ze quasi iedere dag, weet niet hoe dat van Union er uit ziet, maar denk dat op dat vlak er weinig ploegen beter kunnen doen dan Club.

Toch nog iets waar we top in zijn.
Wij huren de faciliteiten van Lierke plezierke. Sinds hun faillissement huren we dat voor een prikje

Merci! Zelfs met een zeer verhelderend voorbeeldfilmpje erbij; correcte beslissing van de ref dus.

Wel opvallend dat de meeste analisten en ex-refs dus fout zijn. Misschien dat het referee department in de toekomst beter haar uitleg staaft met zulke filmpjes in plaats van regels te citeren die niemand kent en waarvoor je naar een externe site moet gaan.

Dat zijn wedstrijden op het scherpst van de snee waar enorm veel van afhangt. Meer dan wij ooit zullen begrijpen in onze provinciale wedstrijden.
Ik zie geen enkel probleem met een been of voet die op dergelijke hoogte is. Ik heb meer problemen met een gestrekt been op de enkels waar de enige intentie is om de speler te kwetsen of een elleboog zoals Buchanan.

Spelers moeten weten waar de grens is, maar dat is dit voor mij niet.
Altijd zoveel drama om niks bij zo'n tackles, dat maakt het spel ook voor een groot stuk kapot i.t.t. dergelijke tackles.

En ik zeg ook niet dat dit geen fout is, want dat is het overduidelijk wel.
Dit is wat de Referee Department vindt:

Daar zitten ze ze maar 1ne keer om de 2 weken, in het trainingscomplex zitten ze quasi iedere dag, weet niet hoe dat van Union er uit ziet, maar denk dat op dat vlak er weinig ploegen beter kunnen doen dan Club.

Toch nog iets waar we top in zijn.
Bij Waregem is het trainingscomplex ook niet slecht hoor, al zeker niet voor een club van ons niveau. Weldra het schoonste oefencomplex van tweede klas!

Merci! Zelfs met een zeer verhelderend voorbeeldfilmpje erbij; correcte beslissing van de ref dus.

Wel opvallend dat de meeste analisten en ex-refs dus fout zijn. Misschien dat het referee department in de toekomst beter haar uitleg staaft met zulke filmpjes in plaats van regels te citeren die niemand kent en waarvoor je naar een externe site moet gaan.

Maar hij doet toch nog wel steeds een beweging naar de bal die niet 'natuurlijk' is? Heft dat dan niet niet hetgeen wat op die slide 32 staat op?

Op second 10 is toch bewust zijn arm naar de bal bewegen omdat hij anders bij Balikwisha terecht komt?

Deschacht " een ramp voor de nationale ploeg en rsca" over Yari.
Ik wens die niemand toe maar onder een ramp versta ik toch andere dingen.

een gebeurtenis waarbij een ernstige verstoring van de openbare veiligheid is ontstaan, waarbij het leven en de gezondheid van vele personen, het milieu of grote materiële belangen in ernstige mate worden bedreigd of zijn geschaad

Met dat Verschaeren uitvalt zal Arnstadt nu waarschijnlijk gewoon 1 op 1 zijn plaats inpakken, dwz iets meer vrijheid om zich aanvallend uit te leven.

Terug
Bovenaan