Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toch opvallend dat Club in twee wedstrijden tegen rechtstreekse tegenstanders voor een PO I-plek, twee keer goed wegkomt door geen rode kaart te krijgen.
Toch opvallend dat Club in twee wedstrijden tegen rechtstreekse tegenstanders voor een PO I-plek, twee keer goed wegkomt door geen rode kaart te krijgen.
Ik insinueer niets. Die elleboog van Buchanan was natuurlijk flagranter, maar zo'n actie als die van Odoi heb ik ook al genoeg met rood beloond zien worden hoor. Dat is gewoon met de studs vooruit naar de bal gaan.
Al bij al een wedstrijd die je kan verliezen, geen schande.
We konden de wedstrijd winnen, gelijkspelen of verliezen over de 90 minuten gezien, helaas is het het laatste geworden.
We waren iets beter in het spel, maar Club had meer dreiging. Gelijkspel zou terecht zijn geweest.
Voor het eerste in meer dan 10 jaar nog eens meer balbezit op Club Brugge, koop je niets mee, maar het is wel eens leuk
Verhaeghe dus van zijn kloten liggen maken onder de rust tegen eleven dat er een fase van zinckernagel en meijer niet tussen zit in de hoogtepunten. Als dat waar is zijt ge echt een kleine voorzitter.
Is gewoon een kleine voorzitter.
Levert goed werk maar eikel van een mens. Zijn wansmakelijk interview over Union na het behalen van de titel ben ik nog niet vergeten.
Verhaeghe dus van zijn kloten liggen maken onder de rust tegen eleven dat er een fase van zinckernagel en meijer niet tussen zit in de hoogtepunten. Als dat waar is zijt ge echt een kleine voorzitter.