Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En aan wat ligt het dan denk je? Vooral die nieuwe spits?Draai het of keert , die Riemer heeft toch op korte termijn er terug wa shwung ingebracht , PO2 of niet
Maar in dat geval van een nieuwe fase is het geen nieuwe fase omdat er geen gecontroleerd balbezit was voor Anderlecht.Dan is er volgens hem (aangezien Sardella de bal bewust speelt) een nieuwe fase begonnen.
Mij lijkt het op basis van die regel gewoon geen buitenspel en staat dit los van een nieuwe fase of niet
De fase er vlak voor.Heb de match niet gezien en na vijf keer kijken zie ik niet hoe dit buitenspel kan zijn in Anderlecht - Standard? Mis ik iets?
![]()
Van "pure schande" tot "we dienen klacht in": de drie VAR-fases die het weekend beheersten | sporza
Frank De Bleeckere heeft straks (weer) wat uit te leggen. Drie clubs voelden zich dit weekend bekocht door de arbitrage. KAA Gent en Cercle Brugge door zware onbestrafte fouten, Anderlecht dan weer door een buitenspelfase. Een overzicht.sporza.be
De bal bewust spelen zorgt ervoor dat er geen buitenspel is. Zo moeilijk is dat toch niet om te snappenMaar in dat geval van een nieuwe fase is het geen nieuwe fase omdat er geen gecontroleerd balbezit was voor Anderlecht.
heb je beelden van die fase? Want ik ben ze alvast nergens tegengekomenEven terugkomen op Club.
Goede match. Verdiende overwinning. Nielsen op de 6 groot lichtpunt na z'n mindere maanden. Gent was zelf wel erg matig. Op een paar halve kansen na de eerste helft, helemaal niets laten zien.
Uiteraard rood voor Buchanan na z'n elleboog. Die jongen moet echt iets leren rustiger te zijn met dit soort dingen. Loopt met teveel frustratie rond.
Wel grappig ook weer dat hier weer zoveel commotie over is, terwijl Nurio 2 minuten daarvoor "in de actie" tot 2x toe natrapt naar de op de grond liggende Nielsen. Twee weken geleden deed Lazare het nog duidelijker en harder op (denk ik) Onyedika. Blijkbaar is het dan geen "pure schande" dat er geen rood werd getrokken. Twee maten en twee gewichten, zoals zo vaak. Misschien eens aan Hein vragen of hij vond dat Nurio ook rood verdiende. Kan best een leuk interview worden. Maar goed, kritisch, eigen analytisch vermogen in het Belgisch mediakorps in blijkbaar teveel gevraagd.

Ja oké.De bal bewust spelen zorgt ervoor dat er geen buitenspel is. Zo moeilijk is dat toch niet om te snappen
(maar ik vind dit geen goeie regel want de verdediger doet die actie omwille van een aanvallen in zijn rug, zonder die aanvaller moet de verdediger niet tussenkomen)
Dat was geen natrappen hé vriend.Uiteraard rood voor Buchanan na z'n elleboog. Die jongen moet echt iets leren rustiger te zijn met dit soort dingen. Loopt met teveel frustratie rond.
Wel grappig ook weer dat hier weer zoveel commotie over is, terwijl Nurio 2 minuten daarvoor "in de actie" tot 2x toe natrapt naar de op de grond liggende Nielsen. Twee weken geleden deed Lazare het nog duidelijker en harder op (denk ik) Onyedika. Blijkbaar is het dan geen "pure schande" dat er geen rood werd getrokken. Twee maten en twee gewichten, zoals zo vaak. Misschien eens aan Hein vragen of hij vond dat Nurio ook rood verdiende. Kan best een leuk interview worden. Maar goed, kritisch, eigen analytisch vermogen in het Belgisch mediakorps in blijkbaar teveel gevraagd.
Heeft de ref gesproken van een nieuwe fase?Ja oké.
Maar dan moet men niet zeggen "de goal is geldig want het was een nieuwe fase"
Dat zijn 2 zaken door elkaar
Ik heb hem nog niet gesprokenHeeft de ref gesproken van een nieuwe fase?

Voor zover ik weet geven de scheidsrechters geen commentaar op hun beslissingen. Dus de journalist in kwestie gist er ook maar op los maar doet het duidelijk verkeerdIk heb hem nog niet gesproken
Maar als ik iets lees als "Volgens Jonathan Lardot was er een tweede fase begonnen en hij keurde het doelpunt goed." dan veronderstel ik dat de journalist in kwestie dat wel heeft kunnen doen?
Dat spelers niet klagen. Tja, dan doen ze inderdaad nooit.

Afwachten dan of Frank vanavond tijd heeft om de fase te beoordelenVoor zover ik weet geven de scheidsrechters geen commentaar op hun beslissingen. Dus de journalist in kwestie gist er ook maar op los maar doet het duidelijk verkeerd

Ga je gewoon in het wilde weg zaken blijven roepen of kijk je ook naar bepaalde fases? Toen Lazare op Onyedika trapte, stonden er amper Club spelers rond de scheids. Dus nee, het is niet omdat de spelers niet rond de scheids gaan staan roepen dat iets geen/minder een rode kaart is he...
Spelers staan voor elke zucht of scheet rond de ref
Als iemand dat natrappen vond waren ze wel op de ref afgevlogen hé
) ook lezen alsof hij de bal gewoon wilt afschermen en daardoor z'n armen gebruikt en hierbij per ongeluk Orban vol in het gezicht raakt. Normaal duelletje dus. Z'n reactie meteen na het contact sprak in ieder geval wel boekdelen. Buchanan had Orban niet zo willen raken.