Jupiler Pro League 2022-2023

Buchanan ook een van de grootste klootzakken op de Belgische velden. Altijd iets met die. Had gewoon rood moeten zijn.

Buchanan is gewoon zwaar overroepen. Kieken zonder kop en moest hier rood hebben. Gent mag zich hier zwaar bestolen vonden.

Nee hé, de bal was al buiten op dat moment, kan dus nooit strafschop zijn. Een vrije trap of penalty kan dacht ik enkel voor fouten wanneer de bal in het spel is.
Dus als je voor een hoekschop wordt getrapt iemand een gebroken neus slaat in het strafschopgebied zou dat geen penalty zijn? Serieuze vraag want weet het ook niet hoe die regel juist is. @Gavin ?

Elke week proberen ze onrechtstreekse corners bij Club, en elke week zijn die geen zak waard :sarcastic: Terwijl Nielsen ze vrij goed kan leggen in de rechthoek.

Dus als je voor een hoekschop wordt getrapt iemand een gebroken neus slaat in het strafschopgebied zou dat geen penalty zijn? Serieuze vraag want weet het ook niet hoe die regel juist is. @Gavin ?

Ik denk idd dat de bal eerst in het spel moet zijn en dus de hoekschop moet gegeven zijn.

Gavin is niet nodig, gewoon google.

Direct and indirect free kicks and penalty kicks can only be awarded for offences committed when the ball is in play.

Club verdient helemaal niets, hadden in de 1e helft met 10 moeten komen te staan.
Het is niet verboden voor Gent om te proberen iets te creëren 11 tegen 11 é. Club moest met 10 gestaan hebben, true, maar Gent laat los daarvan ook helemaal niks zien.
Trouwens, Club met Buchanan in de ploeg, da's 10,5...maximum.

Het is niet verboden voor Gent om te proberen iets te creëren 11 tegen 11 é. Club moest met 10 gestaan hebben, true, maar Gent laat los daarvan ook helemaal niks zien.
Klopt, Gent bakt er niets van.
Maar de wedstrijd had er anders uitgezien na die rode kaart.

En met Sowah 10, en met Mechele 9,5, en met Mata dezer dagen 9?

Ja, Gent speelt zwak. Al een gans seizoen eigenlijk al kijk ik maar weinig wedstrijden meer van hun. Heel weinig spektakelwaarde in die wedstrijden, nodigt niet uit om meer te kijken.

Terug
Bovenaan