Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ok, Parker krijgt er weinig lijn in, maar dit ligt echt niet gewoon aan hem. Of aan Hoefkens daarvoor.Wat een miscast die Parker. Aanvallend 0,0.

De kern is toch bijna alleen maar versterkt tegenover vorig jaar? Enkel Charles is vertrokken die wekelijks in de basis stond denk ik? Aan de zwakte van de kern mag dit toch niet liggen. Er is gewoon enerzijds vorm en anderzijds slechte mentaliteit in de kleedkamer volgens mij de oorzaak. En het openbreken van contracten die nog 4 jaar lopen om toch nog bij te geven doet daar allemaal niet goed aan. In mijn ogen heeft vooral het bestuur slechte beslissingen genomen het laatste half jaar. Er lopen spelers bij die al lang niet meer met hun hoofd bij Brugge zitten.Ok, Parker krijgt er weinig lijn in, maar dit ligt echt niet gewoon aan hem. Of aan Hoefkens daarvoor.
We hebben 1 spits (Jutgla) die iets of wat kan scoren al is dat de laatste tijd ook een pak minder, de andere veel te dure spits krijgt niks gedaan (dat schot daar op het einde van net buiten de 16, hij heeft zoveel tijd om dan zo een pisbal te trappen, triestig). Van onze andere aanvallende spelers is enkel Lang goed genoeg, Skov valt ook nog mee maar was er nu niet bij, Buchanan gewoon te zwak voor ons, idem Sowah. En Nusa krijgt nog te weinig kansen.
Ons middenveld is ook serieus teruggevallen, Nielsen scoort wel mooi vandaag maar is me toch minder meegevallen dan ik had gedacht voor het seizoen maar vooral Vanaken, de patron, is al weken nergens. En dan de verdediging, Mata en Odoi zijn te zwak en centraal komt er geen vaste basis in. Telkens dat roteren met je CV's is nergens goed voor.
Nee, deze kern is enerzijds compleet uit vorm maar anderzijds ook gewoon zwakker dan de voorbije jaren.
De Ketelaere en Nsoki zijn de enige twee basisspelers die vertrokken, inderdaad. Kern lijkt me op papier toch ook een pak sterker dan vorig jaar.De kern is toch bijna alleen maar versterkt tegenover vorig jaar? Enkel Charles is vertrokken die wekelijks in de basis stond denk ik? Aan de zwakte van de kern mag dit toch niet liggen. Er is gewoon enerzijds vorm en anderzijds slechte mentaliteit in de kleedkamer volgens mij de oorzaak. En het openbreken van contracten die nog 4 jaar lopen om toch nog bij te geven doet daar allemaal niet goed aan. In mijn ogen heeft vooral het bestuur slechte beslissingen genomen het laatste half jaar. Er lopen spelers bij die al lang niet meer met hun hoofd bij Brugge zitten.
De kern is toch bijna alleen maar versterkt tegenover vorig jaar? Enkel Charles is vertrokken die wekelijks in de basis stond denk ik? Aan de zwakte van de kern mag dit toch niet liggen. Er is gewoon enerzijds vorm en anderzijds slechte mentaliteit in de kleedkamer volgens mij de oorzaak. En het openbreken van contracten die nog 4 jaar lopen om toch nog bij te geven doet daar allemaal niet goed aan. In mijn ogen heeft vooral het bestuur slechte beslissingen genomen het laatste half jaar. Er lopen spelers bij die al lang niet meer met hun hoofd bij Brugge zitten.
De Ketelaere en Nsoki zijn de enige twee basisspelers die vertrokken, inderdaad. Kern lijkt me op papier toch ook een pak sterker dan vorig jaar.