Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Al bij al toch evenwichtige, interessante match. Billijk gelijkspel. Union meer kansen in de 2e helft, maar de beste was voor Lang (en verder ook zeker nog dreiging; die scherpe voorzet die Burgess net goed ontzet was altijd goal geweest bv). Mag je eigenlijk niet missen die kans van Lang.
Veel te weinig organisatie bij Club. Meeste clubs snijden gelijk een mes door boter door ons middenveld. Die ruimtes tussen de linies zijn vaak ook zo extreem groot, ik ben daar echt geen fan van.
Stevige match, Brugge dat fel begon maar dat niet kon volhouden. 1ste helft vrij gelijkopgaand maar 2de helft was duidelijk voor ons. Bijna nog deksel op de neus op counter via Lang, maar dat risico neem je als je hoog presst natuurlijk. Middenveld was totaal van ons.
In minuut 88 stat gezien:
FCB - RUSG
doelpogingen 8 - 18
op doel 4 - 2
Vandaag duidelijk niet efficient genoeg. Die kopbal van Burgey, die 2 van Nilsson, die bal van Lazare,...
Boniface had het voorts moeilijk tegen Hendry, die er vrij aggressief bijliep, maar da's eigenlijk een compliment. Waarom dat die weg moest bij Brugge is me toch een raadsel geweest. Lapoussin had ik toch gewisseld, niet zijn beste match ondanks zijn goal.
Maar ok, uiteindelijk toch ook tevreden met deze 1-1. Nu hopen op hetzelfde zondag.
Duidelijk niet veel matchen vorig jaar van ons gezien. Nielsen was echt wel dé speler van het seizoen vorig jaar en Teuma heeft dit seizoen veel stappen gezet.
Ga ik akkoord mee, maar had vandaag de 0-1 simpel gevalideerd geweest. Rits stond er het dichtst bij en die zei in interview in de 1ste helft dat de bal duidelijk binnen bleef.
Duidelijk niet veel matchen vorig jaar van ons gezien. Nielsen was echt wel dé speler van het seizoen vorig jaar en Teuma heeft dit seizoen veel stappen gezet.
Kan wel kloppen. Inderdaad enkel de matchen tegen Club en hier en daar een topper. Feit blijft wel dat Nielsen aardig begon bij Club, maar nu al maanden vierkant draait. Voetballend bijzonder matig en als hij dan ook nog de duels meestal begint te verliezen heb je er niets meer aan.