Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Momentum verloren na de titel.Na die mooie CL campagne en titel ongelooflijk wat het bestuur van gent heeft uitgestoken heeft, jullie hebben alles om een topclub te zijn mooi stadion, Gent is een groot stad, potentieel redelijk veel supporters.

Red Bull Gent int rood en wit, wilt ge toch niet als supporter?Er zijn geruchten van Red Bull, laat maar komen![]()
serieus? een sponsor die zijn kleuren opdringt aan een club? zelfs het logo naar hun hand zet?Momentum verloren na de titel.
Tijd voor een frisse wind, zolang er maar veel poen binnenkomt.
Zonder geld ben je niets.
Er zijn geruchten van Red Bull, laat maar komen![]()
moet er eerlijk in zijn: 't is pas na de CL dat Louwagie en De Witte rare dingen zijn beginnen doen met hun geld.Ik moest eens goed lachen bij het zinnetje goed geleide club. Could be worse though...![]()
Goh, ik denk dat je de supporters van Leipzig niet hoor klagenRed Bull Gent int rood en wit, wilt ge toch niet als supporter?

Ivan is nochtans trots dat samen met Genk de enige clubs in België zijn die het met “eigen middelen” doen.Ik moest eens goed lachen bij het zinnetje goed geleide club. Could be worse though...![]()

Goh, ik denk dat je de supporters van Leipzig niet hoor klagen![]()
Dus gij zou de naam, de kleuren en eventueel het logo opofferen voor waarschijnlijk wat meer succes als ploeg?Goh, ik denk dat je de supporters van Leipzig niet hoor klagen![]()
ehm, Red Bull heeft de speelrechten van SSV Markranstädt opgekocht, en na een paar jaar op basis van die rechten de nieuwe ploeg RB Leipzig opgericht, met SSV Markranstädt als dochter. die spelen nog altijd in Duitse 5de klasse.Goh, ik denk dat je de supporters van Leipzig niet hoor klagen![]()
Moest Verhaeghe der geen zin meer in hebben en de boel willen verkopen en der komt zo'n groep aankloppen en dergelijke dingen staan op de helling dan stopt het met supporteren voor mij.
Number, name and colours zijn voor mij heilig maar ik ben dan ook een voetbalromanticus(-light).Goh, ik denk dat je de supporters van Leipzig niet hoor klagen![]()
Ja, zit zelf niet in de samenvatting. Voor mij is dat ook rood, Hazard heeft die al eens gekregen (was wel vs ballenjongen en die had zelf nog de bal).![]()
wilt er mij iemand trouwens eens uitleggen waarom dit geen rood is en de VAR niet tussenkomt?
Denk je dat ze blij waren bij Cercle met hun nieuw logo, een kleine aanpassing doen veel club's maar echt volledig anders zou ik niet leuk vinden.Stam nr, club kleuren kan in absoluut snappen maar logo? Dat wordt toch iedere x jaar bij de meeste clubs veranderd?
Goh Genk heeft er volgens mij de laatste 20 jaar toch al een aantal gehadDenk je dat ze blij waren bij Cercle met hun nieuw logo, een kleine aanpassing doen veel club's maar echt volledig anders zou ik niet leuk vinden.
persoonlijk nooit aan gestoord. Helemaal iets anders of ineens die twee red bull stieren er bij kan ik wel vatten dat vervelend is.Lol, enkel hier op't forum mensen hierover zien klagen. Voor de rest niks, nul, nada. Misschien kijk je iets te veel met een zwartblauwe bril op.![]()
wilt er mij iemand trouwens eens uitleggen waarom dit geen rood is en de VAR niet tussenkomt?