Jupiler Pro League 2022-2023

Die Xg zever, wordt dat op basis van die goalprobability berekend?

Want dat kan dan toch ook wel rechtstreeks de vuilbak in, die kans van Lang was 51% goalprobability. :wtf: Vanop 2m van de goal en geen keeper in de buurt.

Die Xg zever, wordt dat op basis van die goalprobability berekend?

Want dat kan dan toch ook wel rechtstreeks de vuilbak in, die kans van Lang was 51% goalprobability. :wtf: Vanop 2m van de goal en geen keeper in de buurt.
Ik heb nochtans pakweg Amuzu al zo'n kans zien missen hoor, en das niet de eerste. Daarom is dat geen 80% ofzo. 51 is mss wel heel weinig, maar zo werkt statistiek natuurlijk ... hoeveel zogenaamde 100% kansen zijn er niet die gewoon compleet om zeep geholpen worden, dat helpt natuurlijk niet om die "probabiliteit" te verhogen? Keeper was ook nog min of meer in de buurt.

Ik heb nochtans pakweg Amuzu al zo'n kans zien missen hoor, en das niet de eerste. Daarom is dat geen 80% ofzo. 51 is mss wel heel weinig, maar zo werkt statistiek natuurlijk ... hoeveel zogenaamde 100% kansen zijn er niet die gewoon compleet om zeep geholpen worden, dat helpt natuurlijk niet om die "probabiliteit" te verhogen? Keeper was ook nog min of meer in de buurt.
Aster Vranckx..

Allé kom, keeper was echt nergens in de buurt, deze bal was gewoon maar in te tikken. Die 51% zou betekenen dat 1 op de 2 deze kans zou missen, dat is toch echt gewoon bullshit hé.

Wat is die boyata toch laag gevallen… haalde vroeger toch echt wel een degelijk niveau. Zelfs bij de duivels vond ik die nooit zo slecht..

Allé kom, keeper was echt nergens in de buurt, deze bal was gewoon maar in te tikken. Die 51% zou betekenen dat 1 op de 2 deze kans zou missen, dat is toch echt gewoon bullshit hé.
Dat slaat inderdaad nergens op...

Zou gewoon 85 a 90% moeten zijn imo. Een penalty is meestal 80%, dus hoe dit maar 51% is gaat mijn petje te boven.

Allé, we weten eigenlijk al hoe deze wedstrijd gaat verlopen hé.

Club is voorgekomen, dus ze gaan nu nog wat goede kansen verprutsen in de eerste helft, om dan na de rust niks meer te brengen en in minuut 80 de gelijkmaker te incasseren.

Allé, we weten eigenlijk al hoe deze wedstrijd gaat verlopen hé.

Club is voorgekomen, dus ze gaan nu nog wat goede kansen verprutsen in de eerste helft, om dan na de rust niks meer te brengen en in minuut 80 de gelijkmaker te incasseren.
Lang is allesinds weer goed bezig, hopelijk verprutst Yaremchuk/Boyata het niet.

Dat slaat inderdaad nergens op...

Zou gewoon 85 a 90% moeten zijn imo. Een penalty is meestal 80%, dus hoe dit maar 51% is gaat mijn petje te boven.

Ja goed, 51% is idd te weinig, akkoord, maar ik denk dat er onderschat wordt hoeveel zo'n kans nog gemist wordt.
Zie die herhaling daarnet ... Lang raakt die bal echt niet zo goed hoor, als die nog wat meer richting tweede paal gaat, dan pakt Bossut die dus gewoon, wat dus betekent dat die gewoon nog altijd "te missen is"

Ik weet niet waar ze hun data halen, dat lijkt me ook belangrijk, is dat "wereldwijd" hoogste niveau, is dat JPL, is dat gebaseerd op dit jaar, meerdere jaren, ...

Terug
Bovenaan