Jupiler Pro League 2022-2023

Vind ik ook, dat is voor mij meer rood dan die voor Stengs die zich probeert los te werken van Diawara die hem tot 2 keer toe vastneemt. Moest Stengs zich daar al laten vallen dan krijgt hij de fout mee denk ik.
Maar dan nog moet je geen slaande beweging maken ( wat ik wel deels kan begrijpen). Dat is gewoon terecht rood.

Die kerel van Cercle deed eerste helft ook een slaande beweging, maar hij raakte zijn tegenstander niet.
Dat moet dan ook rood zijn.

Klopt, dat mag nooit. Maar zo'n als 'tenminste 6 weken!!!!' of titels zoals HLN waar ze spreken over een vuistslag gaan er dan wel over.
Das puur sensatiegezever. 1 of 2 speeldagen max lijkt me gewoon terecht in deze want was gewoon een menselijke reactie op Diawara zijn gedoe

Valt nog wel mee hoor. Puntenaantal dat je nodig hebt om top-4 te spelen sinds de nieuwe play-offs:

2021-2022: 1.85
2020-2021: 1.59
2019-2020: 1.72

Gent zit momenteel aan een gemiddelde van 1.73 en dat is misschien wisselvallig maar ik vind dat Hein het nog behoorlijk doet met die kern. Deila doet het ook goed. Club Brugge niet natuurlijk maar heeft wel voldoende kwaliteit in de kern om nog punten te pakken.
Maar met het spel dat bv. Standard speelt, is het gewoon enorm straf dat je nog zo'n gemiddeldes haalt.
Dat wil toch wel ergens zeggen dat de competitie zwak is. Of toch dat er veel ploegen ondermaats presteren dit seizoen.

Odoi & Boyata, oké dan, misschien kunnen we elke week van centraal duo wisselen, waarom niet.
En ook Jutgla start, eens zien hoe nuttig die is tov Yaremchuck, ik ben benieuwd.

Hopelijk is na de match mijn ongelijk bewezen alvast, want winnen zou, ondanks dat het ZW is, sowieso een opsteker zijn én een goeie zaak in het klassement.

Zelfs al raakt Vanaken hem is het inderdaad geen off side, goed gelopen van Lang. Die actie erna waar hij past naar Jutgla moet die altijd wachten en de bal teruggeven naar Lang want daar deed hij ook een goeie loopactie.

Terug
Bovenaan